Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صمت گفت: در زمینه خودرو پیشرفت‌های خوبی داشتیم و تعهدات دو خودروساز به خوبی در حال عملی شدن است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم‌حسینی در بازدید و افتتاح سه نمایشگاه مرتبط با صنعت خودرو اظهار داشت: در حوزه معدن ۶۳ ماده معدنی در کشور داریم که شامل ۳۷ میلیارد تن منابع شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی‌ها حاکی از ان آست که با اکتشافات جدید انجام شده این مقدار به ۶۰ میلیارد تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن این شرایط، کشورمان علاوه بر اینکه کشوری نفتی است، یک کشور معدنی نیز محسوب می‌شود.
ارزآوری و اشتغالزایی معدن در کنار نفت
وزیر صمت با تاکید بر اهمیت انجام سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه معادن، گفت: معدن می‌تواند پا به پای نفت پیشرفت کرده و ارز آوری و اشتغال مناسبی ایجاد کند.

رزم حسینی در ادامه با اشاره به بازدید‌هایی که از این سه نمایشگاه داشته، گفت: اغلب کارخانه‌هایی که تا به امروز بازدید کردم به صورت ۳ شیفت در حال فعالیت هستند.

وی همچنین با اشاره به افزایش تولید در ۲۹ رشته صنعتی، اضافه کرد: در حوزه صادرات نیز موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آوردیم و ابلاغیه‌های جدید صادراتی ستاد اقتصادی دولت به این فضا کمک کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هماهنگی و هم افزایی میان تمام دستگاه‌ها برای حمایت از تولید، ادامه داد: فضای امیدوارکننده‌ای به رغم همه تحریم‌ها وجود دارد و رسانه‌ها و صدا و سیما نیز به امید آفرینی در این فضا کمک کند.
تعهدات دو خودروساز به خوبی در حال عملی شدن است
رزم حسینی ادامه داد: در زمینه خودرو ما پیشرفت‌های خوبی داشتیم و تعهدات دو خودروساز به خوبی در حال عملی شدن است.

وزیر صمت همچنین افزایش تولید در حوزه خودرو و رنگ و رزین را قابل افتخار توصیف کرد و افزود: این موفقیت‌ها در شرایطی که تحت تحریم‌ها ظالمانه قرار داشته ایم، محقق شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودروسازان صنعت خودرو ارزآوری اشتغالزایی معدن رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاقیت جالب خدمه کشتی برای عبور از مقر دزدان دریایی (فیلم) نجات 16 خدمه کشتی باری در آب‌های چین

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران