Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:47:09 GMT

مرکز غربالگری سرطان در شهرضا مجوز گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۶۷۷۵

مرکز غربالگری سرطان در شهرضا مجوز گرفت

گروه استان‌ها- فرماندار شهرضا گفت: مجوز مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا از وزارت بهداشت اخذ شده و منتظر طرح آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم. - اخبار استانها -

ناصر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرضا، با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهرستان شهرضا به ویژه خیریه‌ها که در دوره یک ساله بیماری کرونا به حمایت از شهروندان پرداختند اظهار داشت: کرونا همه شرایط را به چالش کشید اما در این بین نوع دوستی خیریه‌ها را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرضا با بیان این که در این ایام فضایی فراهم شد که سمن‌ها عرض اندام کنند و در این راستا هم خوش درخشیدند، افزود: در کمک به نیازمندان و ضدعفونی کردن معابر سمن‌ها فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان شهرضا داشتند.

وی با بیان این که فلسفه وجود سمن‌ها این است که در مواقع خاص و در همه شرایط بخشی از وظایف اجتماعی را انجام دهند، بیان کرد: به دلیل کرونا امسال در ایام محرم واقفانی که وقف‌شان غذای نذری بود را به سمت توزیع نذر به صورت بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان هدایت کردیم.

اسدی با بیان این که جای خالی مجمع خیران مسکن‌ساز در شهرضا احساس می‌شود، افزود: به زودی با همکاری راه و شهرسازی تعدادی از خیران مسکن‌ساز را دور هم جمع می‌کنیم تا همگرایی بخش مسکن را در شهرضا داشته باشیم و بتوانیم مجمع خیران مسکن‌ساز شهرضا را ایجاد کنیم.

40 درصد سرطان‌ها با خودمراقبتی قابل پیشگیری هستندبیماران مبتلا به سرطان درمان خود را به تأخیر نیندازندتغذیه نامناسب اصلی‌ترین دلیل 30 درصد موارد ابتلا به سرطان در همدان است

وی با بیان این که جای خالی سمن‌های محیط زیستی در شهرستان شهرضا خالی است گفت: کسانی که دغدغه محیط زیستی دارند باید در این راستا اقدام کنند و فرمانداری هم استقبال می‌کند؛ بخشی از کار سمن‌ها انتقاد و مطالبه‌گری است که آماده شنیدن انتقاد سازنده از سوی سمن‌ها هستیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا به یک بیمارستان فوق تخصصی در جنوب استان اصفهان تبدیل شده است، افزود: مجوز مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا از وزارت بهداشت اخذ شده است و منتظر طرح آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم و هر زمان که طرح اعلام شد خیران برای ساخت بخشی از این مرکز اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به این که حدود 40 درصد مجوزهای تردد که در دوران محدودیت‌های بین شهری صادر شد مجوزهای درمانی بوده است، خاطرنشان کرد: موضوع فعالیت سمن‌ها در شهرضا باید مشخص شود تا بتوانیم همراه با سمن‌ها موضوعات و برنامه‌های شهر را پوشش دهیم.

انتهای پیام/173/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است

ایسنا/هرمزگان امام جمعه اهل سنت بستک با اشاره به ساماندهی مدارس دینی اهل سنت گفت: مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده که قابل تقدیر است.

سید سلمان حسینی با ذکر این نکته که ۶ مدرسه دینی منتخب در استان داریم که هماهنگی خوبی با نظام عالی آموزشی دارند، تاکید کرد: استان هرمزگان اولین استانی است که ۳۳ مدرک ضابطه‌مند و رسمی را صادر کرده است.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان بیش از ۴۰۰ امام جمعه اهل سنت حضور دارند که تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا تغییرات مثبتی شکل گیرد.

سید سلیمان حسینی امام جمعه اهل سنت بستک که امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع حجت‌الاسلام باوقار و معارفه حجت‌الاسلام باصره مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: حاج آقا باوقار از سال ۹۸ در جایگاه مدیریت مرکز اسلامی استان هرمزگان قرار گرفتند و برای پیش‌برد برنامه‌ها به نفع جامعه بسیار تلاش کردند و اقداماتی ماندگار در حوزه اهل سنت انجام شد.

وی، با اشاره به همکاری علمای اهل سنت برای برگزاری برنامه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با توزیع منابع در مرکز اسلامی شاهد رضایتمندی و عدالت هستیم و تمام تلاش خود را برای توسعه استان هرمزگان به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا؛ حجت‌الاسلام باوقار بیش از سه سال به عنوان مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در گذشته با عنوان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان شناخته می‌شد، فعالیت می‌کرد.

حدود ۴۰ درصد از استان هرمزگان را جامعه اهل سنت تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم