Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:01:11 GMT

موز کیلویی ۵۰ هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۶۹۹۱

موز کیلویی ۵۰ هزار تومان شد

دارایی نژاد گفت: ما این همه فریاد زدیم که وقتی ثبت سفارش را می‌بندید موز گران می‌شود که شب گذشته هم این اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» اظهار کرد: بنده سه ماه است فریاد می‌زنم ثبت سفارش موز را انحصاری نکنید اما کسی گوش نمی‌کند و الان هم قیمت موز از کیلویی 20 هزار تومان امروز به 50 هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت سفارش موز از سه ماه قبل بسته شده افزود: ما این همه فریاد زدیم که وقتی ثبت سفارش را می‌بندید موز گران می‌شود که شب گذشته هم این اتفاق افتاد.

دارایی نژاد عنوان کرد: حدود صد کانتینر 10 روز است که پشت مرز بازرگان مانده و گمرک اجازه ترخیص نمی‌دهد درحالیکه موز را از جنوب با کشتی وارد می‌کنند؛ اینها غیر از سوء مدیریت چیز دیگری نیست.

وی با بیان اینکه قیمت موز، قیمت محصولات دیگر میدان را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد گفت: بنده انبارهای پرتقال در شمال کشور را بررسی کردم همه انبارها تا سقف مملو از پرتقال است اما دلالان قیمت را 10 هزار تومان تعیین کردند که در مغازه به 20 هزار تومان می‌رسد؛ سوال این است یعنی ما کسی را نداریم که به این موضوعات ورود کند؟ !

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: ما در حال حاضر 500 هزار تن مازاد پیاز در کشور داریم اما یک نفر از مسئولان برای کشاورزان پیازکار برنامه ریزی نمی‌کند.

دارایی نژاد با اشاره به اینکه ما توزیع کنندگان نقش و وظیفه‌ای برای رصد کم و کسری بازار و قیمتها نداریم گفت: وزارت جهاد کشاورزی کجای کار است؟ !

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: موز تنظیم بازار بازار دارایی نژاد هزار تومان ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳