Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:21:08 GMT

دانش آموزان در فضای مجازی روایتگر انقلاب می شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۷۱۳۷

دانش آموزان در فضای مجازی روایتگر انقلاب می شوند

مسئول دبیرخانه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی جزییات نهمین دوره برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب را تشریح کرد و گفت: دانش آموزان می توانند آثار خود را از دوازدهم تا سی ام بهمن ماه در فضای مجازی بارگزاری کنند.

به گزارش ایسنا، «علی صفدری»، در نشست خبری امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه گفت: امسال نهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اکثریت مدارس شیوه نامه امسال متفاوت تر از هشت دوره گذشته است و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب در مقطع متوسطه برگزار می شود که نمایشگاه ها در راستای آرمان های انقلاب اسلامی به صورت شفاهی و مکتوب ارایه خواهد شد و زبان دانش آموزان از انقلاب اسلامی را روایت می کنند. امسال به دلیل استفاده دانش آموزان از فضای مجازی برای آموزش مدرسه انقلاب نیز در چهار محور در فضای مجازی به روایت می پردازد.

صفدری با بیان اینکه قالب مدارس و دانش آموزان فعالیت ها را به صورت مجازی انجام می دهند، گفت: به چهار قالب برای ارایه محصول در بستر صوت (رادیو انقلاب)، صوت و تصویر، اپلیکیشن و مکتوب پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه خوانش بیانیه گام دوم در قالب چهار مذکور برای دانش آموزان ارایه می شود، گفت: اولویت ما بارگزاری آثار در شبکه شاد است و همچنین باید دانش آموزان و والدین تلاش کنند تا آثار آنها در این نمایشگاه دیده شود.

مسئول دبیرخانه مدرسه انقلاب با بیان اینکه دانش آموزانی که آثار برگزیده دارند در تابستان سال جاری دوره راهیان تمدن را می گذرانند، گفت: میزبان این جشنواره دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی هستند اما در شیوه نامه هم آمده که تشکل ها و انجمن ها و دیگر دانش آموزان نیز می توانند شرکت کنند.

صفدری تصریح کرد: امسال در فضای مجازی نمایشگاه در سه محور اصلی مهارت، تولید محتوا و انتشار است. دانش آموزان باید با احتیاط وارد فضای مجازی شوند و اگر مهارت داشته باشند، می توانند آثاری را بر اساس اعتقادات و اهداف با آرمان های انقلاب اسلامی تولید کنند، علیرغم تقویت اعتماد به نفس از فضای مجازی برای پیگیری محصول استفاده کنند.

به گفته وی، مدرسه انقلاب از دوازدهم تا سی ام بهمن برگزار می شود و دانش آموزان می توانند محصولات خود را در فضای مجازی انتشار دهند.

صفدری با اشاره به موضوعات نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: در این نمایشگاه روایت اول شخص که سه عنوان دشمن را بشناسیم، قوی باشیم، تحریف را شکست دهیم تحریم می شکند، نقش من در گام دوم در روایت دوم، صف به صف قاسم ها پی خون خواهی تو، علم و علمت زمین نماند و توقف ممنوع پرداخته می شود. در روایت سوم شخص نیز عناوین آن شامل آرزوهای دست یافتنی، از آخر اولین و شاد است.

مسئول دبیرخانه مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی بخش های دیگر نمایشگاه را رادیو مدرسه انقلاب، تماشاخانه مدرسه انقلاب، نشریه مدرسه انقلاب، کار ابزار مدرسه انقلاب، ایده و ابتکارات در روایت انقلاب برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر شبکه شاد همه باهم علیه کرونا نمایشگاه مدرسه انقلاب فضای مجازی دانش آموزان انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان