Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@21:02:32 GMT

آغاز فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۷۲۲۳

آغاز فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدیقه مظفر بابیان اینکه هم‌اکنون آغاز فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان هستیم، افزود: ارزیابی اولیه که شامل صحت سنجی اطلاعات واردشده توسط متقاضیان، دادن مشاوره و راهنمایی شغلی به آنان بوده است در ۸ استان به اتمام رسیده است.
صدیقه مظفر با اشاره به انجام مراحل مربوط به فاز اول طرح توسعه مشاغل خانگی در ۱۳شهرستان استان هرمزگان  عنوان کرد : تا الآن در شهرستان‌های عباس ۱۴۵۶، بندرلنگه ۱۸۸، قشم ۴۴۲، میناب ۱۱۲۰، جاسک ۲۶۵، رودان ۳۳۲، حاجی‌آباد ۵۷۸، بستک ۳۴۲، خمیر ۲۳۱، پارسیان ۳۳۷، سیریک  ۲۵۳، ابوموسی و بشاگرد ۴۵۱ نفر متقاضی طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدیر اجرایی گفت:در فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان برگزاری جلسات توجیهی با پیشرانان، سطح‌بندی متقاضیان، معرفی متقاضیان به پیشران، فراخوان و ثبت‌نام تحصیل گران، معرفی منابع آموزشی جهت آموزش عمومی، تهیه و تدوین منابع آموزشی، ارائه مشاوره موردنیاز به متقاضیان در طول اجرای دوره ، ورود اطاعات آموزش،  مشاوره و گزارش آن در سامانه، راستی آزمایی ارائه مشاوره و گزارش آن در سامانه و.... است.
وی اظهار کرد: طرح مذکور در هر شهرستان از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با پیشران‌ها و پشتیبان‌ها با جهاد دانشگاهی در هر شهرستان وارد مرحله آموزش، توانمندسازی و مشاوره خواهد شد.
مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی هرمزگان افزود: قرار است با همکاری پیشران‌ها و کاربر اساس فرمت‌ها، اصلاح و ویرایش اطلاعات و پروفایل سامانه‌ای، مشاوره تخصصی شغلی، و استعداد سنجی برای تک‌تک متقاضیان انجام شود و با توجه به شرایط کرونایی و ابعاد زمانی پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد.
مظفر اضافه کرد: موضوع اصلی این است که بیشتر جامعه هدف ما متقاضیان که اسامی آنان در سامانه ثبت‌شده هستند که کارهای مشاوره تخصصی، ایجاد انگیزه و مشاوره شغلی جهت ایجاد یک شغل پایدار را در این مرحله خواهیم داشت.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه آموزش شهرستان سیریک و خمیر در این هفته آغاز شده است، گفت: افراد در طرح توسعه مشاغل خانگی از فواید این طرح بهره‌مند شده و می‌توانند با خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به درآمد رسیده و خودکفا شوند.

48

کد خبر 1481313

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه