Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم مبنی بر برگزاری اکران‌های مردمی ریسکی بزرگ در دوران شیوع بیماری کرونا است، ریسکی که از سوی دیگر می‌تواند شور و شوق از بین رفته سینما را باز گرداند. بر همین اساس بلیت فروشی سینما‌های مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ساعت چهارده امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرگزاری میزان - سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اعلام اسامی آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ آغاز به کار کرد. این دوره از جشنواره فیلم فجر با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در شرایطی خاص و با محدودیت های فراوان برگزار خواهد شد، برخلاف سالهای گذشته که کاخ رسانه میزبان چهار اثر بود امسال تنها دو فیلم در روز به نمایش گذاشته خواهد شد

***برج میلاد و پردیس سینمایی ملت عنوان کاخ رسانه‌ها

بر این اساس طی روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه‌ها و منتقدین شانزده فیلم طی هشت روز به نمایش در خواهند آمد. همچنین سرانجام تصمیم به برگزاری اکران های مردمی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی شد. 

تصمیم ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در دوره سی و نهم مبنی بر برگزاری اکران‌های مردمی ریسکی بزرگ در دوران شیوع بیماری کرونا است، ریسکی که از سوی دیگر می تواند شور و شوق از بین رفته سینما را باز گرداند. بر همین اساس بلیت فروشی سینماهای مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ساعت چهارده امروز آغاز شده است. 

***بلیت فروشی مردمی متفاوت 

در این دوره از جشنواره بلیت فروشی تفاوت های خاص خود را دارد، مهمترین نکته عدم فروش بلیت در گیشه است، در گام دوم و برای سهولت در خرید مخاطبان امسال بلیت های سری برای تماشای آثار وجود نخواهد داشت و مخاطبان می توانند به صورت تک فیلم به دیدن آثار بپردازند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید شیوه بلیت‌فروشی سینما‌های مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹ اعلام شد برای دریافت برنامه کلیه سینماهای مردمی اینجا کلیک کنید

قیمت بلیت برخی از سینماها، بیست هزار تومان و بقیه سی هزار تومان تعیین شده است. نکته دیگر در خرید بلیت را می توان به عدم امکان خرید محدود بلیت از یک فیلم در یک سانس توسط یک نفر نام برد. به این صورت که هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

بلیت فروشی این دوره از جشنواره فیلم فجر به صورت انحصاری توسط سایت سینما تیکت صورت خواهد پذیرفت و بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بلیت فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود

به گزارش قدس خراسان، اکران فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی و شبنم قربانی در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی اطلس برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان تمساح خونی آمده است «ما می‌خوایم بزرگترین قورباغمونو قورت بدیم! طعمه بزرگ، دردسرای خودشو داره، ولی ما قراره بدون خون و خونریزی شکارش کنیم؛ آخه ما از تمساح‌ها باهوش‌تریم...!»

این فیلم در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را برای جواد عزتی به ارمغان آورد. 

علاقه‌مندان به حضور در این اکران‌های مردمی می‌توانند به مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت سینما، بلیت‌های خود را خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com