Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش کالبدشکافی یک ذهن کاری از گروه بازی با ذهن (تنها) و به تهیه کنندگی صادق امیری، امید افشاری و شاهین پوشین  از ساعت ۱۹ دوشنبه (۱۳ بهمن ) در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود. بازیگران اصلی این نمایش را امید افشاری، راحله امیری ، زهره شریفی، راحله ملکی و با صدای خسرو شهراز در نقش فرمانده تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش دستیار اول کارگردان: راحله امیری، دستیار دوم کارگردان: شهناز نوری آذر دریانی، مشاور هنری و عکاس: صادق امیری و بازی سازان: پردیس فرامرزی، درنا اخوت، شقایق لطیفی، فاطمه کاظمی، مائده کاظمی، مبینا حسن زاده ، هدی برات زاده، ، هستی صادقی، نیلوفر غیرتمند، محمد سجاد اشراقی، میلاد پر موزه، رامین فیاض نژاد،  امیر حسین شایانفر،  امیر محمد امینی  و  بازیگران خردسال: النا شجاعی مهر، نازنین باطانی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سربازی با روحیه ای لطیف و با تفکری عمیق و فیلسوفانه طی یک عملیات که در جنگ جهانی دوم در یک دهکده اتفاق افتاده روبرو میشود پس از مواجه شدن با دشمن و حملات آنها دچار آسیب دیدگی شدید موجی میشود ، ترس  و آسیب دیدگی او فاجعه سنگینی به همراه دارد که همین امر ذهنی آشفته و وجدان نا آرامی را برای او به ارمغان میآورد ، در دادگاه وجودش خود را به قضاوت مردمان دهکده میگذارد و شنیدن ناگفته هایی که فقط زمان قدرت گفتنش را دارد ...

پوستر نمایش کالبدشکافی یک ذهن در سی‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر به عنوان یکی از نامزدهای این رشته انتخاب شده است.

میزبانی مرکز تئاتر مـولـوی از آثار نمایشی جشنواره تئاتر فجر

هفت اثر نمایشی سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش نمایش‌های صحنه ای از ۱۱ تا ۱۹ بهمن در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌روند.

نمایش های الف، کاف، شین به نویسندگی و کارگردانی روزبه حسینی از تهران، بیداری به وقت خون به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از اصفهان، پینوکیو به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران، پنهان خانه پنج در به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه از تهران، باب بارا به نویسندگی و کارگردانی نیما ایمان زاده از سنندج، روییدن به نویسندگی و کارگردانی شعیب مکتب‌زاده از سنندج، ریبوت به نویسندگی و به کارگردانی امیرحسین آژیرارشد از مشهد در طول برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار مولوی اجرا می شوند.

طبق جدول سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر نمایش‌های مرکز تئاتر مولوی به دلیل شرایط همه گیری کرونا با ظرفیت ۵۰ درصدی و در یک نوبت، ساعت ۱۵ به صحنه می روند.

ویری ویری در سرزمین سلامت در تالار هنر به صحنه رفت

نمایش ویری ویری در سرزمین سلامت به نویسندگی و کارگردانی سیدحسین فدایی‌حسین با مراسم یادبودی از زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه و حضور خانواده‌ آن مرحوم، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، پیشکسوتان و هنرمندان فعال در عرصه تئاتر کودک و نوجوان از جمله مسلم قاسمی، داوود کیانیان، اسماعیل خلج، مریم کاظمی، آرش شریف زاده، منوچهر اکبرلو، رامین کحال زاده، ناصر آویژه، مهدی قلعه و رضا آشفته در تالار هنر افتتاح شد.

در این مراسم فرزند کریم اکبری مبارکه با روشن کردن شمعی یاد و خاطره این هنرمند فقید را گرامی داشت. مراسم با خواندن یادداشتی در رثای کریم اکبری مبارکه توسط مسلم‌ قاسمی ادامه پیدا کرد و در پایان داوود کیانیان زنگ افتتاحیه نمایش را نواخت.

نمایش ویری ویری در سرزمین سلامت که کاری از گروه هنری تئاترو است و سایت تیوال برای پخش زنده نمایش با آنها همکاری می کند، با موضوع شیوع ویروس کرونا است و به کادر فداکار درمان، پزشکان و پرستاران تقدیم شده است.

در خلاصه‌ داستان نمایش آمده است: ویری ویری ویروسی است که در سرزمین سلامت نفوذ کرده و می‌خواهد مردم را آلوده بکند اما دکتر با کمک اهالی سرزمین سلامت و همکاری تماشاگران، ویروس را شکست می‌دهند.

المیرا پارسا، نیما فاضلی، طهورا کریم‌خانی، فرهاد نجومی‌پور و علی شاه‌صفی در اجرای این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین کیانا محمدی و رها آزادی هنرمندان نوجوان نمایش «ویری‌ ویری در سرزمین سلامت» هستند.

نمایش «ویری ویری در سرزمین سلامت» هر روز (به جز شنبه، یکشنبه و دوشنبه) ساعت ۱۸ به مدت ۳۰ شب برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.

قیمت بلیت نمایش های تالار هنر ۲۰۰۰۰ تومان است که پخش زنده آن نیم بهاست.

برچسب‌ها پردیس تئاتر شهرزاد تئاتر تئاتر کودک و نوجوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پردیس تئاتر شهرزاد تئاتر تئاتر کودک و نوجوان پردیس تئاتر شهرزاد تئاتر تئاتر کودک و نوجوان اخبار کنکور نویسندگی و کارگردانی جشنواره تئاتر تئاتر فجر تالار هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد