Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گلوگاه اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی کشور و محدودیت‌های موجود؛ برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان گلوگاه هم براساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با اولویت برنامه در فضای مجازی و برگزاری برنامه‌ها با حداقل نفرات برگزار می‌شود تا دین خود را نسبت به این انقلاب و نظام در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ادا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با بیان اینکه ۶۵ عنوان برنامه در طول دهه فجر امسال در شهرستان گلوگاه اجرایی می‌شود؛ خاطر نشان کرد: برپایی محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی گلوگاه و برخی از روستاها، تجلیل از جانبازان قرآنی، تجلیل از مادران و همسران شهدا، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و رژه موتوری در روز ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌هاست.

یوسفی گفت: با توجه به محدویت‌های کرونایی امسال راهپیمایی خیابانی و مردمی همچون سال‌های گذشته نداریم اما رژه موتوری با حضور ۱۲۰ موتورسوار از روستای مهدیرجه تا شهر گلوگاه و ۱۲۰ موتورسوار در شهر گلوگاه اجرایی می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه  چهل سالگی، زمان دوره بلوغ انقلاب است؛ خاطر نشان کرد: اکنون در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی به بلوغ کامل رسیده است و مسؤولیت بزرگ و بیشتری برعهده داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از توزیع ۲۰ هزار ماسک رایگان در ایستگاه‌های سلامت دهه فجر گلوگاه خبر داد و یادآور شد: این ماسک ها به همراه بسته‌های معیشتی در سطح پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی توزیع می‌شود و ۲۴۰ موتور سوار شهری و روستایی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رژه می‌روند.

یوسفی گفت: دفاع از مردم رنج‌دیده جهان و حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از موارد مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید براساس آرمان‌هایی که برعهده داریم در مسیر انقلاب ثابت قدم بوده و رو به جلو تا رسیدن به انقلاب مهدی(عج) تلاش کنیم.

انتهای پیام۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: شوراها به عنوان یک پارلمان مردمی در دل مردم و زبان گویای مردم هستند. همه مسؤولان و ارکان باید به شوراها ایمان داشته باشند و به عنوان یک بازو نگاه کنند چراکه احترام به شوراها احترام و توجه به مردم است.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: خلیج همیشه و تا ابد فارس هویت تاریخی ایران اسلامی است و اسناد کهن تاریخ و جغرافیا مزین به نام زیبای خلیج فارس است.

امام جمعه جم با تاکید بر اهمیت مبارزه فساد اضافه کرد: فرمان‌های مقام معظم رهبری احکام الهی ولایی و مدیریتی است به ویژه فرمان مبارزه با فساد که دکترین انقلاب اسلامی بر آن بنا شده است و مبارزه با فساد اصل مهم مدیریتی انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: بخش مهمی از شعار امسال یعنی رشد تولید، به جامعه کارگری مربوط می‌شود و برخی اعتراض‌ها در محیط کارگری از جمله اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و یا واگذاری‌های غلط و فاسد به جا است که باید اقدام شود.

توجه به خواسته‌های منطقی کارگران

محمدی با بیان اینکه توجه به خواسته‌های منطقی کارگران امری مهم است تاکید کرد: هوشیاری و تأثیرناپذیری کارگران از تحریکات بیگانگان، جهاد بزرگ جامعه کارگری بسیار مهم است

وی با تاکید بر ضرورت اشتغال برای همه افزود: در شرکت‌های مستقر در شهرستان نیرو جذب شده است ولی متأسفانه میزان جذب از جوانان شهرستان یا صفر یا قریب به صفر است. ای کاش جوانان منطقه یا استان جذب شده بودند اداره کار و تعاون ورود کنند.

امام جمعه جم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری شهید جهاد تبیین گفت: هرچه روشنایی و دانایی داریم از معلمان است. نیاز مبرم به مطهری‌های گام دوم انقلاب معلم تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی با اشاره به چالش تحمیلی حجاب اضافه کرد: دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولین برنامه داشته باشند.

کد خبر 6089101

دیگر خبرها

  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن