Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در ۲۴ محور و بارش باران در ۱۵ محور مواصلاتی در استان کرمانشاه اظهار کرد: بارش برف در محورهای اسلام آبادغرب-دالاهو، اسلام آبادغرب-گیلانغرب، بیستون-سنقر و کلیایی، پاوه-روانسر، پاوه-نوسود-نودشه، جوانرود-ثلاث باباجانی، روانسر-جوانرود، روانسر-کامیاران و سرپل ذهاب-دالاهو دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی دیگر افزود: محورهای سنقر و کلیایی-اسدآباد، سنقر و کلیایی-قروه، سه راهی نهاوند-نهاوند، صحنه-کنگاور، کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-بیستون، کرمانشاه-روانسر، کرمانشاه-کامیاران، کرمانشاه-کوزران، کنگاور-اسدآباد، صحنه-سنقر و کلیایی، سه راهی باینگان-باینگان، میانراهان-قلعه شاخانی، ثلاث باباجانی-شیخ صله و هرسین-نور آباد نیز شاهد بارش برف بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون محورهای روانسر-جوانرود، حمیل-پل سیمره، اسلام آباد-کرند، روانسر-پاوه، کرمانشاه-اسلام آباد دارای مه گرفتگی هستند.

برف‌روبی ۹۸۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کرمانشاه

کرمی با بیان اینکه ۲۳۷ نیروی راهداری در راهدارخانه‌ها به صورت آماده‌باش مستقر و درگیری برف‌روبی بوده‌اند، بیان کرد: مجموع ماشین آلات درگیر ۱۸۳ دستگاه بوده و ۹۸۰ کیلومتر باند تاکنون برف‌روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: ۱۰۹۰ تن شن و نمک در برف‌روبی ۲۴ ساعت گذشته مصرف و به ۱۱ خودرو کمک رسانی شده شده است.

وی ادامه داد: طی بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۶ راه روستایی مسدود شده که پس از آن ۱۶۲ مورد راه روستایی بازگشایی شدند، هم اکنون ۷۴ راه روستایی در حال بازگشایی است.

گفتنی است که شهروندان می‌توانند آخرین وضعیت راه‌های استان را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه دریافت نمایند.

کد خبر 5134219

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برف روبی محورهای مواصلاتی بارش برف بارش باران اسلام آباد غرب دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد اردبیل شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام استان کرمانشاه سنقر و کلیایی بارش برف برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه