Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مبتلایان کرونایی و موارد بستری به این دلیل طی هفته‌های آینده در فارس افزایش باید، گفت: در صورت سهل انگاری و عادی انگاری شاهد حاکمیت وضعیت قرمز کرونایی در شیراز طی دو تا هفته آینده خواهیم بود.

عبدالرسول همتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تغییر وضعیت آبی کرونا به زرد در شهرستان شیراز، افزود: علاوه بر شهرستان شیراز، شهرستان‌های ممسنی، زرقان، پاسارگاد و استهبان نیز در شرایط زرد کرونایی قرار گرفتند و وضعیت دیگر شهرستان‌های فارس همچنان آبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تغییر وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های استان فارس ابتدا اثر خود را روی آمار مبتلایان که اکنون با یک شیب ملایم در حال افزایش است، می‌گذارد و پس از آن شاهد افزایش تعداد بستری‌ها خواهیم بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: اکنون ضریب اشغال بیمارستان‌های کرونایی فارس نسبت به هفته‌های گذشته در حال افزایش است.

همتی تصریح کرد: اگر آمار کرونایی‌ها در روزهای آینده هم افزایشی باشد، پیشنهادهایی به ستاد استانی مقابله با کرونا برای اعمال محدودیت‌های جدید ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا حسن زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ضمن معرفی برنامه «طراحی، اجرا و ارزشیابی، برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی» گفت: در این برنامه بر اساس اسناد بالادستی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ارتقا، بهره وری و تعالی آموزش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برنامه ریزی شد. بر این اساس ده کارگروه در نظر گرفته و برای هرکدام شاخص‌هایی طراحی شد تا در دانشگاه‌ها و کلان مناطق آمایش سرزمینی اجرایی شوند.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در دانشگاه‌ها گفت: این برنامه در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت و نتایج آن به کلان مناطق ابلاغ شد.

حسن زاده، یکی از مشکلات دانشگاه‌ها را عدم استفاده بهینه از منابع موجود خواند و تصریح کرد: متاسفانه منابع موجود به صورت منطقی و درست استفاده نمی‌شود و گاهی این مسئله موجب می‌شود تا بهره وری در سیستم کاهش پیدا کند؛ لذا اگر بتوانیم انگیزه و نگرش مناسب را در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم می‌توانیم کارایی را در آنها افزایش دهیم.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ارتقای کارایی و اثربخشی را موجب ارتقاء بهره وری دانست و یادآور شد: در این شرایط هم کیفیت کار افزایش و هم هزینه‌های سیستم کاهش می‌یابد.

وی طرح ایده‌ها و برنامه‌های جدید در جشنواره امسال را از نقاط قوت آن ارزیابی کرد و گفت: جشنواره امسال تمرکز خود را بر کار‌های جدید معطوف کرده بود. نحوه پذیرش فرآیند‌ها نیز بسیار خوب و منطقی بود و امیدوارم که فرآیند‌های خوب بتوانند اجرایی شوند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟