Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@22:08:36 GMT

خوش‌آمدگویی ویژه یک ستاره به پوچتینو!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۲۱۷

خوش‌آمدگویی ویژه یک ستاره به پوچتینو!

شوخی آنخل دی ماریا با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG را نقش زمین کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ممکن است آنخل دی ماریا با شوخی که با سرمربی PSG انجام داد، شانس بازی در این تیم را از دست داده باشد!

دی ماریا که از زمان حضور پوچتینو روی نیمکت PSG در تمام بازی های این تیم به میدان رفته، در تمرینات پاری سن ژرمن با زدن یک لایی حرفه ای به سرمربی خود، نشان داد که چه کسی رییس است!

 

در تمرینات روز گذشته پاری سن ژرمن دی‌ ماریا با رد کردن توپ از بین پاهای پوچتینو باعث شد که سرمربی PSG زمین بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این شوخی آنخل دی ما‌ریا با خوش‌رویی و خنده از سوی پوچتینو مواجه شد و سرمربی آرژانتینی PSG، از این حرکت دی ماریا نرنجید و به نظر می رسد دی ماریا با عواقبی مثل نیمکت نشینی از سوی پوچتینو مواجه نشود!

 

دی مار‌یا فیلمی از تمرین PSG در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن پس از رد کردن توپ از بین پاهای پوچتینو، سرمربی آرژانتینی در میان خنده بازیکنان به زمین می خورد و دی ماریا نیز پس از این حرکت به خوشحالی می پردازد.

دی مار‌یا در استوری اینستاگرام خود نوشته:

“خوش آمدی آقای پوچتینو”!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی

محمد خدابنده‌لو که از دوران کودکی طرفدار تیم پرسپولیس بود و ویدئو گفت‌وگو او با برنامه نود و ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس، در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشت، شخصاً تمایل ویژه‌ای به این انتقال داشت؛ به‌ویژه آنکه هم در ابتدای فصل جاری و هم در فصل گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت مطرح بود.

رونمایی رسمی از پنجمین خرید زمستانی پرسپولیس؛ خدابندهلو به آرزوی بچگیاش رسید

با وجود مذاکرات انجام شده، انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس نهایی نمیشد. در بازار زمستانه هم پرسپولیسی‌ها مشقت زیادی برای جذب خدابنده‌لو متحمل شدند و مذاکرات در چند نوبت شکست خورد.

22 روز سرنوشتساز برای اوسمار؛ وقتِ اثبات و قدرتنمایی

پرسپولیسی‌ها در پنج بازی پایانی‌شان در لیگ برتر و جام حذفی که باید در روزهای پایانی سال 1402 برگزار شود، تنها یک‌بار در خارج از تهران میهمان رقیب خود هستند؛ آن‌هم در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن. نکته مهم این مسابقه، غیبت علیرضا بیرانوند است که می‌تواند برای سرخ‌پوشان دردسرساز شود. اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که اولین بازی بیرون از خانه خود در قامت سرمربی پرسپولیس را مقابل آلومینیوم اراک واگذار کرد، حالا امیدوار به شکست دادن ذوب‌آهن در اصفهان است تا بتواند به نوعی جبران‌مافات کند و موقعیت تیمش را در کورس مدعیان حفظ کند.

شروع دوباره برای ستاره پرسپولیس؛ ترابی، وارد میشود

این فصل ترابی ۱۶ هفته با این تفاوت که او پاس گل‌های زیادی هم به هم‌تیمی‌هایش نداد و فقط مقابل نساجی، توانست پایه‌گذار گل سرخپوشان باشد. هفته هفدهم و بازی با تراکتور، رونمایی از ترابی در اوج بود. او در این مسابقه هم گل زد، هم نمایش

خوبی داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. ترابی پیش از این مسابقه، در هیچ

بازی‌ای نتوانسته بود از متریکا نمره بیشتر از ۸ ‌را‌ کسب کند.

برای مطالعه سایر اخبار و نقل و انتقالات پرسپولیس، فوتبال 360 را دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن چمن برنابئو را از جا درآورد! (عکس)
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • گل ها و مهارت های تماشایی آنخل دی ماریا با پیراهن بنفیکا / فیلم
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!