Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:39:44 GMT

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۹۵۹۶

مرکز پیوند قلب در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایرنا؛ دکتر «محمودرضا مرادی» روز شنبه در نشست بررسی اقدامات انجام شده در زمینه راه اندازی مرکز پیوند قلب در کرمانشاه، افزود: کرمانشاه در زمینه پیوند از استان‌های پیشرو در کشور است و پیوند کلیه و همچنین  پیوند مغز استخوان سالهاست که توسط پزشکان مجرب و کارآمد استان با موفقیت انجام می شود، پیوند قرنیه در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز از دیگر موارد مطرح در این زمینه در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت: باید امکانات و زیرساخت های مورد نیاز در خصوص راه اندازی مرکز پیوند قلب را تقویت نماییم و تمام تلاش خود را بکار گیریم تا استان کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور شناخته شود.

وی اظهارداشت: تهیه لیست انتظار پیوند قلب و اعلام ماهیانه بیماران نیازمند به پیوند به معاونت درمان دانشگاه باید در اولویت کارها قرار گیرد.

هماهنگی گروه قلب با وزارتخانه جهت اعزام متخصص نارسایی قلب و پیگیری آن در اسرع وقت و همچنین  هماهنگی با سایر استان های همجوار برای تشکیل لیست انتظار پیوند قلب از جمله مصوبات این جلسه بود.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت اکنون بیش از سه هزار تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

بیمارستان امام علی (ع) به عنوان مرکز تخصصی درمان بیماران قلبی نیز در شهر کرمانشاه اکنون فعالیت دارد.

برچسب‌ها سلامت پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سلامت پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه اخبار کنکور پیوند قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم بختیار خلج مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین گفت: این مرکز ۵۱مین خانه بهداشت افتتاح شده در یکسال اخیر و درمجموع ۵۲۳ امین مرکز در استان است که با هدف ارتقاء سطح فرهنگ، بهداشت و ایمنی جامعه کارگری راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار