Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: دهه مبارک فجر امسال، ۶۶ روستای این استان با مجموع پنج هزار و ۹۸۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علیرضا شیخی در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: با بهره مندی این روستاها شاخص بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان با ۲ درصد افزایش به ۷۳ درصد می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح های گازرسانی روستایی در شهرستان های تکاب، مهاباد، چالدران، پیرانشهر، ارومیه، میاندوآب، سلماس، ماکو و شاهین‌دژ انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گفت: بهره‌برداری از گاز ۷۴ مصرف کننده صنعتی و گازرسانی به ۲ جایگاه CNG نیز از دیگر طرح های دهه مبارک فجر امسال است.

شیخی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها یک هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: ۴۰ پروژه گازرسانی روستایی در ایام مبارک دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، گفت: گازرسانی به سه روستای محور مینگول ارومیه، هشت روستای محور حیدرآباد خوی، ۹ روستای محور صفاخانه، سه روستای محور قیز کرپی و ۶ روستای محور صورین شاهین‌دژ، ۶ روستای محور یک سنجی سلماس و ۵ روستای محور دارساوین سردشت از برنامه های کلنگ زنی است.

شیخی افزود: سه هزار و ۷۴۴ خانوار از خدمات طرح های گاز رسانی بهره‌‎مند می‌شوند و ۶۴۰ میلیارد ریال برای این طرح ها اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: تعداد مشترکین گاز آذربایجان‌غربی به یک میلیون و ۲۶ مشترک رسیده است و در حال حاضر ۴۲ شهر از ۴۶ شهر، به همراه یک هزار و ۱۷۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گاز آذربایجان غربی روستای محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه