Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان‌الله شاقوزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اجرای این طرح در معرفی صندوق، شرایط و مزایای آن و افزایش ضریب پوشش بیمه‌ای جامعه هدف تاثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به  اجرای طرح بازاریاب کارگزاری‌ها در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استفاده از نیروهای فعال و توانمند به عنوان بازاریاب برای معرفی و جذب خانواده‌ها،  بهبود عملکرد کارگزاران و خدمات‌رسانی بهتر به مشمولان صندوق بیمه اجتماعی کمک می‌کند و امیدواریم کارگزاران از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان بیان کرد:  افزایش سطح دانش و تخصص کارگزاران صندوق در پیشرفت فعالیت آنان بسیار موثر بوده و با برگزاری دوره‌های آموزشی کیفی و موردنیاز بصورت آنلاین این امکان برای کارگزاران و کارشناسان فراهم شده است.

شاقوزایی با اشاره به اینکه اکنون یک هزار و ۱۵۰ نفر مستمری بگیر این صندوق در سیستان و بلوچستان هستند گفت: واریزی هر خانوار به عنوان حق بیمه حداقل ۳۳۰ هزار تومان و حداکثر ۸۴۰ هزار تومان سالیانه و ماهیانه حداقل ۲۷ هزار تومان و حداکثر ۷۰ هزار تومان بوده که به ۲ صورت سه ماهه و ۶ ماهه قابل پرداخت است.

وی افزود: ۶۴ کارگزاری در سیستان و بلوچستان وجود دارد که از این تعداد پنج کارگزاری در زاهدان، یک کارگزاری در میرجاوه، ۲ کارگزاری در نوک آباد، چهار کارگزاری در سراوان، ۲ کارگزاری در سیب‌سوران، چهار کارگزاری در چابهار، پنج کارگزاری در ایرانشهر، چهار کارگزاری در بمپور، ۱۲ کارگزاری در بزمان، پنج کارگزاری در مهرستان، ۲ کارگزاری در زابلی، چهار کارگزاری درهامون، ۶ کارگزاری در زهک، سه کارگزاری در هیرمند، یک کارگزاری در نیمروز، چهار کارگزاری در زابل، یک کارگزاری در قصرقند، ۲ کارگزاری در فنوج، ۲ کارگزاری در راسک و ۲ کارگزاری در نیکشهر هستند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بیمه کشاورزان عشایر سیستان و بلوچستان چهار کارگزاری ۲ کارگزاری هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود