Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "سیدشمس الدین میرزکی" معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اواخر دی ماه امسال کارآگاهان گشت انتظامی پلیس آگاهی تهران هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه "نعمت آباد" به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مظنون که پس از استعلام پلاک انتظامی آن مشخص شد، خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان برای دستگیری متهم وارد عمل شده و در یک عملیات تعقیب وگریز وی دستگیر و خودروی مسروقه را توقیف کردند، افزود: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی مدارک هویتی از قبیل: کارت ملی، شناسنامه، بیمه نامه، کارت بانکی و یک دستگاه پخش خودرو کشف و متهم به سرقت اموال مکشوفه اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید

انهدام باند ۶ نفره سارقان لوازم داخلی خودرو

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار اداره بیستم قرار گرفت و با بررسی پیشینه کیفری وی مشخص شد، یکی از سارقان حرفه‌ای بوده و پیشتر ۹ مرتبه به جرم سرقت منزل، کیف قاپی، سرقت خودرو، زورگیری و سرقت داخل خودرو روانه زندان شده و از دوران ۱۴ سالگی سرقت را شروع کرده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که در تیرماه امسال از زندان آزاد شدم و پس از سرقت خودرو و چندین پلاک در محدوده شرق تهران پرسه زنی می‌کردم و با شناسایی خودرو و سرقت اموال داخل آن، اموال مسروقه را در محدوده جنوب تهران به افراد عبوری می‌فروختم و پول حاصله را صرف تهیه مواد مخدر و هزینه زندگی می‌کردم.

سرهنگ میرزکی در پایان با اشاره به اینکه متهم به ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف شده است، گفت: تاکنون ۸۰ تن از مال باختگان شناسایی و متهم با صدور قرار قانونی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت لوازم خودرو سرقت پلیس آگاهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو