Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای داشتن یک سفر خوب باید به بعضی نکات توجه کرد. چه راه هایی برای سفر از شهر تهران وجود دارد؟ چطور بلیط پروازمان را ارزانتر خریداری نماییم؟ امکان خرید تور از تهران به کیش در تعطیلات نوروز می باشد؟ برای پاسخ به این سوالات و توضیحات بیشتر ادامه متن را از دست ندهید.

به گزارش برنا، ایده های مختلفی برای سفر هوایی از تهران در تعطیلات نوروز وجود دارد که می توانند از گزینه های شما برای سفر در ایام تعطیلات عید نوروز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید نوروز بهترین زمان برای خارج شدن از زندگی روزمره و تکراری یک ساله در تهران و تجربه روز های شیرین و ساخت خاطرات زیبا برای آینده خود به همراه دوستان و یا خانواده می باشد. معمولا در این تعطیلات حجم سفر ها آنقدر افزایش پیدا می کند که تهران تبدیل به شهری کم جمعیت می شود و هم زمان جمعیت سایر شهر ها افزایش پیدا می کند! اما برای داشتن یک سفر خوب باید به بعضی نکات توجه کرد. چه راه هایی برای سفر از شهر تهران وجود دارد؟ چطور بلیط پروازمان را ارزانتر خریداری نماییم؟ امکان خرید تور از تهران به کیش در تعطیلات نوروز می باشد؟ برای پاسخ به این سوالات و توضیحات بیشتر ادامه متن را از دست ندهید.

به کدام شهر سفر کنیم؟

قصد سفر دارید اما هنوز تصمیم نگرفته اید که کدام شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. به چند شهر سفر کرده اید و به دنبال گزینه خوب و جدیدی می گردید. شاید هم شهر هایی که قبلا سفر کرده اید آنقدر جذابیت داشته که قصد دارید دوباره به آن سفر کنید. برای مثال اصفهان یکی از شهر هایی محسوب می شود که بازدید از تمام جاذبه های تاریخی، فرهنگی و حتی طبیعی آن، روز ها زمان می طلبد. بنابراین بهتر است زمان بیشتری را به بازدید از این شهر زیبا اختصاص دهید و یا برنامه های آینده تان را به سفر دوباره به این شهر اختصاص دهید.

با چه وسیله ای سفر کنیم؟

اگر وسیله نقلیه شخصی یا کرایه خودرو را در نظر نگیریم، وسایل نقلیه سفر شامل اتوبوس، قطار و هواپیما می باشد. هر کدام از این موارد معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. برای مثال اتوبوس ارزان تر و هواپیما گران ترین گزینه محسوب می شود. هواپیما سریع ترین گزینه و اتوبوس کند ترین انهاست. قطار راحت ترین نوع سفر را برای شما به ارمغان می اورد اما اتوبوس و هواپیما این ویژگی را کمتر دارند.هواپیما محدودیت حمل بار دارد اما قطار فاقد این محدودیت است. در بسیاری از مسیر ها قطار و هواپیما وجود ندارد اما اتوبوس تقریبا تمام مسیر ها را پوشش می دهد. بنابراین همه چیز به اولویت های سفر شما بر می گردد.

خرید ارزان بلیط هواپیما

اگر به دنبال سفر به اصفهان با استفاده از خرید بلیط هواپیما تهران به اصفهان هستید، حتما به دنبال راه هایی برای ارزان سازی این بلیط هستید. باید بدانید بهترین راه ها برای خرید بلیط ارزان در مسیر تهران به اصفهان، خرید بلیط لحظه آخری یا چارتر، توجه به زمان سفر(از لحاظ کم تقاضا بودن)، خرید بلیط برای کلاس اکونومی (اقتصادی) است. با رعایت این نکات می توانید بلیط مورد نظر خود در این مسیر را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

با چه وسیله ای از سفر برگردیم؟

در تعطیلات نوروز ممکن است در مسیر رفت به شهر مقصد، بلیط هواپیما را به راحتی رزرو کنید اما در هنگام برگشت، به دلیل تکمیل ظرفیت ها و افزایش تقاضا به مشکل برخورد کنید. پیشنهاد ما این است که در هنگام خرید بلیط هواپیما، به فکر زمان بازگشت خود نیز باشید و بلیط دو طرفه سفر را انتخاب نمایید. برای مثال اگر قصد سفر به اصفهان در تعطیلات عید نوروز را دارید، بهتر است هنگام خرید بلیط برای هواپیمای اصفهان، بلیط هواپیما اصفهان به تهران را هم خریداری نمایید تا پس از اتمام تعطیلات، با مشکل پیدا نشدن بلیط و معطلی مواجه نشوید.

آیا تور کیش در تعطیلات عید نوروز قابل رزرو است؟

چرا که نه؟! بله در تعطیلات نوروز هم مثل روز های دیگر سال می توانید اقدام به خرید اینترنتی تور نمایید اما تفاوتی که در این زمینه وجود دارد، تقاضای بیشتر برای سفر با تور کیش و احتمالا بالارفتن هزینه ها می باشد. یکی از ویژگی های سفر به کیش با تور، نداشتن دغدغه برای وسیله سفر و محل اقامت است چرا که مسافران در هنگام خرید تور، باید وسیله نقلیه خود را به همراه هتل مورد نظر برای اقامت انتخاب نمایند. فراموش نکنید که برای جلوگیری از تکمیل ظرفیت ها نیز بهتر است هر چه سریع تر اقدام به رزرو تور کیش خود کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران به کیش تور از تهران به کیش تعطیلات نوروز بلیط هواپیما خرید بلیط عید نوروز برای سفر راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان