Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسینی، مدیر کل بیمه سلامت استان تهران در خصوص پیشبرد اهداف نسخه نویسی الکترونیک اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت و سازمان های ذی‌ربط در جهت نسخه نویسی الکترونیکی علاوه بر سرعت بخشیدن به پرداختی های دفاتر باید تسهیلاتی جدید در جهت خرید تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی کشور در نظر بگیرند تا هر چه سریع‌تر کشور به سمت نسخه نویسی الکترونیک گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نسخه نویسی الکترونیک توسط دندانپزشکان طرف قرارداد استان تهران انجام می‌شود و تاکنون ۱۵۰ مورد رسیدگی طبق ضوابط، توسط سیستم الکترونیک صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران تصریح کرد: این سازمان برنامه‌های نرم‌افزاری مستقلی برای درمانگاه‌ها در نظر دارد تا درمان  بیماری‌های مزمن در راستای پرونده الکترونیک سلامت در کل کشور اجرایی شود. در حال حاضر ثبت اطلاعات بیماران به خصوص سالمندان در چند مرکز استان تهران انجام می‌شود.

او بیان کرد: با دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت اعلام آمادگی نسخه‌نویسی الکترونیکی رایزنی هایی صورت گرفته است و در آینده نه چندان دور در کشور شاهد انجام نسخه نویسی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

استقرار نسخه نویسی الکترونیکی در ۸۵ درصد مطب‌های پایتخت تا پایان دی ماه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه الکترونیکی نسخه الکترونیکی نسخه نویسی الکترونیک استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد