Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند مالی و اداری جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنا به مفاهیم حسابداری مسلط به نرم افزار آفیس آشنا به صدور فاکتور، فایل بندی، امور بایگانی و دفتری حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط منظم و متعهد در کار حقوق ثابت بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02126420069 نام آوران پی پارس

 

پربیننده ترین نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی اعلام شد +لینک استخدام نصاب دوربین های مداربسته و دزدگیر در شرکت یوتاب در قزوین استخدام کارشناس تست نرم افزار در شرکت فناوران اطلاعات خبره در تهران استخدام در شرکت نوین چرم در تهران استخدام حسابدار انبار در پرپود پاکان در تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند

محمد امیرآبادی، استادیار مهندسی حمل و نقل در دانشگاه علم و صنعت در آذرماه سال ۱۴۰۰ با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران منصوب شده بود. اعضای بدن محمد امیرآبادی نیز پس از مرگش به بیماران نیازمند اهدا شد. این خبرگزاری نوشته‌بود که «مشخص شده قتل مدیر شهرداری تهران به دست همسرش صورت گرفته است.»

محمدرضا اصغری، برادر همسر امیرآبادی در گفت‌وگو با «شبکه شرق» ضمن تکذیب این خبر در مورد جرییات آن توضیح داد: «شوهر خواهر من 12 بهمن سال گذشته فوت کرد. علت فوت هم گازگرفتگی اعلام شد. اما از 26 فروردین خواهر من را بازداشت کرده و به آگاهی شاپور بردند. خواهر من در بازداشت موقت است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانم این خبر از کجا منتشر شده‌است. حتی با بازپرس پرونده صحبت کردم که حتی به من گفتند لازم نیست وکیل بگیرید و مساله حل می‌شود. خودشان هم نمی‌دانستند چرا این خبر به این شکل منتشر شده‌است.»

اصغری اضافه کرد: «در این پرونده 3 مرد و یک زن (خواهر من) بازداشت شده‌اند. به ما گفته‌اند که قاتل خودش را معرفی کرده و البته اسمش آنطور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند کیوان نیست. بازپرس هم توضیح داد که ما فقط به همین دلیل خواهر شما را در بازداشت نگه داشتیم چون می‌خواهیم به اصل ماجرا برسیم. مشکل‌شان این است که چرا اورژانس و آتش‌نشانی مرگ بر اثر گازگرفتی را تایید کرده‌است.»

برادر همسر امیرآبادی در پایان تاکید کرد: «این 3 مردی که بازداشت شده‌اند هم از کارمندان شهرداری هستند.خواهر و شوهر خواهر من هم از مدیران شهرداری بوده و هستند.»

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش