Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام با تاکید بر اینکه سهمیه بندی نهاده به دامداران بر اساس میزان نهاده‌ای که در بازارگاه موجود است انجام می‌گیرد نه نیاز دامداران، جیره نگهداری به ازای هر دام را ۱۰۰ گرم جو و ۵۰ گرم ذرت عنوان کرد. خبرگزاری میزان - فرهاد مشیرغفاری، در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص گلایه تولیدکنندگان برای کاهش سهیمه یارانه خوراک دام از ۲۰ کیلوگرم به ۵ کیلوگرم گفت: از ابتدا چنین رقمی نبوده است و معاونت امور تولید دام وزارت جهاد کشاورزی و بهبود تغذیه و جایگاه دام با توجه به مقدار نهاده‌ای که به عنوان پیش‌عرضه در سامانه بازارگاه وجود دارد، به تخصیص سه نهاده اصلی جو، ذرت و کنجاله سویا می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام در ادامه با اشاره به شرایط فصلی موجود و نگهداری دام‌های سبک در آغل و نیاز آن‌ها به نهاده، جیره نگهداری تخصیص یافته به ازای هر دام را ۱۰۰ گرم جو و ۵۰ گرم ذرت عنوان کرد و افزود: ما این سهمیه را بر اساس میزان نهاده‌ای که در اختیار داشتیم انجام دادیم نه بر اساس نیاز دامدار و تولیدکننده. بیشتر بخوانید: تامین کامل نهاده‌ مورد نیاز وزات جهاد کشاورزی مشیرغفاری در ادامه توضیح داد: در خصوص انواع طیور، ۱۰۰ درصد نهاده مورد نیاز تخصیص یافته است، اما در مورد دام، این کار با توجه به آمار اعلام شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها انجام می‌شود و ما امیدواریم به زودی همه دامداران بتوانند با اخذ کد یکتا و ثبت در سامانه، سهمیه نهاده خود را به طور مستقیم خرید کنند.

انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی واردات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی واردات بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در نظریه‌ها و تئوری‌هایی که شهر سازان ارائه می‌کنند شهر مثل یک موجود زنده است، موجود یک نظم و انسجام دارد، رشد کمی و کیفی پیدا می‌کند و به منابع انرژی نیاز دارد.

وی بیان داشت: شهر ما در یک ساختار نظام مند می‌تواند رشد و تعالی پیدا کند و در این راستا به آب و برق و گاز برای ادامه حیات نیاز دارد و دائماً در تعالی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر بازآفرینی با نگاه به هویت گذشته بدون حذف هویت گذشته و ایجاد هویت و تمدن جدید را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و گفت: توجه به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهر و سکونتگاه‌های غیر رسمی و یا الحاقاتی به شهر، یک نگرش بسیار هوشمندانه را می‌طلبد.

رستمیان با تاکید بر اینکه علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید بروز رسانی شوند ابراز داشت: شوراها در شهرداری‌ها در کار خود استمرار داشته و مساله محور حرکت کنند و شرایط اقلیمی و بومی هر منطقه تطابق پذیری داشته باشند.

وی بیان داشت: نقش مردم نباید نادیده گرفته شود و از آن غافل شد، به ویژه ساکنان آن بافت چون با گوشت و پوست خود فضا را احساس کردند می‌توانند به عنوان تسهیل گر به مسئولان در این امر کمک کنند.

کد خبر 6088362

دیگر خبرها

  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو