Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@12:42:58 GMT

پرداخت ماهیانه ۴۵۰ میلیارد تومان مستمری در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۳۶۹

پرداخت ماهیانه ۴۵۰ میلیارد تومان مستمری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین نژاد بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای رفاه در فرمانداری بندرانزلی با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰، اظهار کرد: با اجرای این طرح ۳۰ وظیفه به صورت غیر حضوری، از مراجعه حضوری ۷۰ میلیون نفر به تأمین اجتماعی در سراسر کشور جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به مراجعه سالانه ۹۴ میلیون نفر به شعب سازمان تأمین اجتماعی در کشور، افزود: تا کنون ۲۰ وظیفه عملیاتی شده که تا پایان بهمن ماه از ۱۰ وظیفه باقیمانده نیز رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به پرداخت ماهیانه ۴۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران این استان، گفت: گیلان ۱۲ هزار و ۲۰۰ مستمری بگیر را تحت پوشش دارد.

حسین نژاد با اشاره به میانگین ۶۵ درصدی وجود مستمری بگیران در بندرانزلی، ادامه داد: ماهیانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مستمری بگیران انزلی پرداخت می‌شود.

بانک‌ها پس از پرداخت وام ناظر بر استفاده از تسهیلات باشند

فرماندار بندرانزلی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های قابل بهره برداری در ایام دهه فجر به حدود ۶۰ پروژه رسیده است، اظهار کرد: رقم اعتبارات پروژه‌های دهه فجر بندرانزلی به ۱۰۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

اسماعیل میرغضنفری با تاکید بر ضرورت نظارت بیش از پیش بر روند استفاده از تسهیلات، افزود: بانک‌ها پس از پرداخت وام بر نحوه استفاده از تسهیلات پرداختی نظارت داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی صحیح به مردم، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد خود را در شورای اداری و یا از طریق تریبون نماز جمعه به مردم اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5134594

منبع: مهر

کلیدواژه: مستمری بگیران شهرستان انزلی دهه فجر ویروس کرونا آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرستان کرج شیراز بوشهر شهرکرد اردبیل شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مهر، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوار‌ها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آن‌ها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آن‌ها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوار‌ها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوار‌ها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آن‌ها اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • ببینید | روایت گوینده اخبار هواشناسی درباره درآمد ماهیانه‌اش!
  • ادعای بزرگ خبرنگار صداوسیما درباره میزان حقوق ماهیانه‌اش | فیلم
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد