Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی از دانشجویان علاقه‌مند در حیطه بهداشت روان در مقام یاور برای ارائه خدمات نیمه حرفه‌ای به دانشجویان زیر نظر اداره مشاوره دانشجویی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی از دانشجویان علاقمند در حیطه بهداشت روان در مقام یاور برای ارائه خدمات نیمه حرفه‌ای به دانشجویان زیر نظر اداره مشاوره دانشجویی دعوت به همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان می‌توانند تا ۲۸ بهمن ماه در وقت اداری به اداره مشاوره دانشجویی مراجعه یا با شماره ۳۳۲۴۱۲۶۷ تماس حاصل فرمایند.
لازم به ذکر است، همتایار، دانشجویی است که مطابق مفاد این آیین‌نامه از بین دانشجویان همان دانشگاه انتخاب و پس از گذراندن دوره آموزشی مربوطه زیر نظر اداره مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و بر اساس شرح وظایف به ارائه خدمات نیمه حرفه ای به هم دانشگاهیان خود می‌پردازد.
شرایط ثبت نام همتایاران به این صورت است که دانشجوی همان دانشگاه و علاقمند به ارائه خدمات عمومی مشاوره‌ای باشد. دانشجو در زمان درخواست، حداقل دو نیم سال تحصیلی را گذرانده و حداقل یک نیم سال تحصیلی از مدت تحصیل وی باقی مانده باشد.
دانشجو حکم قطعی انضباطی، کمیته انضباطی، محرومیت از تحصیل و افت تحصیلی و اختلال روانی شناخته شده به تائید اداره مشاوره دانشجویی را  نداشته باشد.
گذراندن دوره آموزشی مهارت‌های زندگی و دوره‌های توجیهی اداره مشاوره دانشجویی و تکمیل فرم عضویت و تعهد نامه رعایت ضوابط اخلاقی حیطه فعالیت از دیگر شرایط ثبت نام همتایاران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان کرونا ویروس وزارت بهداشت اداره مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات