Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:26:59 GMT

حماسه‌آفرینی رزمندگان باید به نسل جوان منتقل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۷۹۲

حماسه‌آفرینی رزمندگان باید به نسل جوان منتقل شود

یوسف‌پور با اشاره به اینکه فرزندان این میهن و استان مازندران حماسه آفریدند، گفت: حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «یحیی یوسف‌پور» امروز (۱۱ بهمن ماه) در جلسه شورای هماهنگی و امور اجرایی نخستین جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر با محوریت شهید مدافع حرم حاج محمد بلباسی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان موانع زیادی را برای ملت ایران ایجاد کردند از جمله جنگ هشت ساله بود که فرزندان این خاک و بوم شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قائمشهر بیان کرد: جنگی که به کشور ما تحمیل کردند همواره در طول تاریخ برای ما و نسل های آینده افتخار خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ناامن کردن منطقه است، بیان کرد: دشمن با حمایت داعش می خواهد اندیشه های مقاومت را در منطقه تهی کند و به امنیت ما آسیب برساند.

 

یوسف‌پور تصریح کرد: اتفاقاتی که در منطقه رخ داد با تدابیر مقام معظم رهبری هم کشورهای منطقه را از سقوط نجات داد و محور مقاومت را تقویت کرد و هم کشور ما را ایمن کرد و امنیت را برای جهانیان به ارمغان آورد.

 

وی با اشاره به اینکه فرزندان این میهن و استان مازندران حماسه آفریدند، ادامه داد: آنچه رزمندگان حماسه آفریدند باید به نسل جوان منتقل شود.

 

یوسف‌پور با اعلام جشنواره فرهنگی اردیبهشتی مقاومت قائمشهر با حمایت مسئولان در دوره بعدی استانی برگزار شود، گفت: همه دستگاه های اجرایی عضو همکاری کنند تا این جشنواره به خوبی برگزار شود.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه آفرینی فرماندار قائمشهر حماسه آفریدند یوسف پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در حدود ۶۰ سال، زباله بهشهر و شهر‌های همجوار در زمینی در مجاورت این شهرستان دفن شده و موجبات اذیت و آزار مردم منطقه را فراهم کرده بود که با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری ‌پس از نیم قرن ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر‌اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله به صورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به اینکه از امروز کوچک‌ترین زباله‌ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولین شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره‌مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد