Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:54:15 GMT

چلسی بر ضد رئال؛ کهکشانی ها تهدید شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۰۹۷۴

چلسی بر ضد رئال؛ کهکشانی ها تهدید شدند

باشگاه چلسی انگشت روی جذب دو گزینه تابستانی رئال مادرید گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یک هفته گذشته کانون اخبار و شایعه در فوتبال اروپا بود. پس از نتایج متوسط تیم با هدایت فرانک لمپارد، در نهایت او از سمتش برکنار شد و توماس توخل سکان کار را در باشگاه لندنی در اختیار گرفت. چلسی با توخل در اولین گام برابر وولوز به تساوی بدون گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق ادعای میرر، سران چلسی که تابستان 2020 خریدهای گران قیمتی هم داشتند، قصد دارند تیم را تابستان 2021 بیش از پیش تقویت کنند و برای این مهم روی جذب دو بازیکنی تمرکز کرده اند که رئال مادرید نیز به دنبال آنهاست.

 

 

 

 

دیوید آلابا و ارلینگ هالند دو گزینه تابستانی رئال اکنون در فهرست خرید چلسی نیز قرار گرفته اند و در واقع باشگاه آبی پوش لندنی تبدیل به یک تهدید بزرگ برای رئال شده است.

در اسپانیا مارکا ادعا می کند رئال کار جذب آلابا را تمام کرده اما پدر این ستاره اتریشی این خبر را تکذیب کرد تا امیدواری دیگر باشگاه های خواهان آلابا از جمله چلسی همچنان حفظ شود.

 

 

 

 

در مورد ارلینگ هالند نیز منابع آلمانی معتقدند او فصل بعد قطعا ماندنی است اما رئال و چلسی تلاش خواهند کرد تا ستاره نروژی را به جدایی راضی کنند. کدام تیم پیروز این چالش خواهد بود؟

 

دیوید آلابا رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند چلسی بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید آلابا رئال مادرید ارلینگ هالند بروسیا دورتموند چلسی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»