Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازیکنان سپاهان و شهرخودرو با قرار دادن شاخه گل در کنار قاب عکس مرحوم مهرداد میناوند یاد و خاطره پیشکسوت فقید فوتبال ایران را گرامی داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 تیم‌های سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* سیدمحمدرضا حسینی، سروش رفیعی و پیام نیازمند بازیکنان تیم سپاهان قبل از آغاز دیدار به سمت نیمکت شهرخودرو رفتند و با سیدمهدی رحمتی و نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان تیم شهرخودرو با در دست داشتن قاب عکسی از مرحوم مهرداد میناوند قبل از آغاز دیدار عکس تیمی خود را ثبت کردند.

تساوی سپاهان و شهرخودرو در پایان نیمه نخستترکیب تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد اعلام شدهافبک سپاهان در تیررس استقلال و ذوب‌آهن

* محمدرضا خلعتبری بازیکن فصل گذشته شهرخودرو که در این فصل به عضویت تیم سپاهان درآمده است از روی نیمکت این دیدار را دنبال می‌کرد.

* بازیکنان 2 تیم با قرار دادن شاخه گل در کنار قاب عکس مرحوم مهرداد میناوند یاد و خاطره پیشکسوت فقید فوتبال ایران را گرامی داشتند.

* محرم نویدکیا و سید مهدی رحمتی مربیان فعلی سپاهان و شهرخودرو و هم‌بازیان سابق در تیم سپاهان در ابتدای این دیدار با یکدیگر برخورد گرمی داشتند و عکسی به یادگار گرفتند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند. تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند