Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کرباسی (سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش) در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: فدراسیون تصمیم دارد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از قهرمانان و مدال آوران رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و ماسکولار که سال ۱۳۹۸ در مسابقات جهانی امارات افتخار آفرینی کردند، تجلیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان کشوری و لشکری در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کم‌ترین وظیفه فدراسیون و مسئولان تجلیل و تشویق قهرمانان و ورزشکارانی است که با تلاش و از خودگذشتگی در میادین مختلف آسیایی و جهانی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده اند، گفت: از همین رو با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان سعی می‌کنیم با برگزاری مراسمی در شان و منزلت مدال آوران از تلاش و زحمات آن‌ها تقدیر نماییم.

بیشتر بخوانید

واکنش رئیس فدراسیون بدنسازی به همکاری با علیرضا دبیر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اخبار ورزشی فدراسیون بدنسازی پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان