Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نظام آموزش و پرورش در انتخاب مدیران نباید مسامحه کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سال تحصیلی جاری با تمجید از موفقیت جوانان مستعد استان در کنکور سراسری  اظهار داشت:  جوانان نماد قدرت روحی خانواده‌ها هستند و کشور ما در پیشرفت و ترسیم وضعیت آینده خود به جوانان نخبه، فرهیخته و دارای دانش و توان علمی بالا نیاز دارد که نظام آموزش و پرورش نباید در انتخاب مدیران نباید مسامحه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در چند دهه اخیر بخشی از عقب ماندگی علمی و فناوری را جبران کرده، افزود:  انقلاب اسلامی ایران گامی مهم در جبران عقب ماندگی علمی ایران است که این راه پرافتخار ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: امروز با اتکا به توان جوانان نخبه روی پای خود ایستاده‌ایم و راه خود را با عزت، استقلال و آینده روشن توام با امید ادامه می‌دهیم و باید به وجود چنین نخبه‌هایی به خود ببالیم چرا که اصلی‌ترین سرمایه یک کشور همین جوانان نخبه هستند که می‌توانند حرکت کشور را در مسیر پیشرفت علمی استمرار دهند.

چرا وزیر علوم با تمدید کنکور نظام قدیم موافقت نکرد؟آغاز ثبت‌نام و پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه آزادگزارش/ جزئیات افزایش 40 تا 70 درصدی هزینه ثبت‌نام کنکورهای سراسری سال 1400

عالمی تصریح کرد: دانش آموزان علاوه بر تقویت خود از نظر علمی و کسب دانش روز، در طهارت نفس خود نیز بکوشند و با بصیرت، مواظب حیله دشمن باشند و در فضای کسب علم و دانش نسبت به کشور و ملت خود تعصب و عرق داشته باشند و اگر برای تحصیل به خارج از کشور می‌روند، برای خدمت به ملت و کشور به موطن خود بازگردید.

رتبه‌های برتر کنکور اردبیل  سرمایه و مایه افتخار نظام آموزشی هستند

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با بیان اینکه رتبه‌های برتر کنکور اردبیل سرمایه و مایه افتخار نظام آموزشی هستند، گفت:  بدون شک مدرسه در نظام تعلیم و تربیت جایگاه برجسته ای دارد و برای موفقیت دانش آموزان و ارتقای نظام آموزشی و پرورشی بایستی تمامی خدمات آموزشی و پرورشی در داخل مدارس انجام شود.

ناصری با بیان اینکه پیشرفت علمی نیازمند مشارکت همگانی بوده و آموزش و پرورش به عنوان ستونی مستحکمی برای پیشرفت یک جامعه می‌باشد، افزود: در طول سال تحصیلی سعی بر این است که از طریق معرفی منابع و آشنا کردن با مواد آزمون، بستر برای موفقیت دانش آموزان استان بیشتر فراهم شود.

وی با اشاره به تقویت جایگاه استان در زمینه قبولی کنکور در سطح ملی افزود: با قبولی دانش آموزان بیشتر در رشته‌های معتبر، استان اردبیل در رتبه 20 کشوری قرار گرفته است و  این افراد جزو دانش آموزانی بودند که در سال تحصیلی گذشته در ناحیه یک و 2 اردبیل مشغول به تحصیل بوده و رتبه‌های برتر ملی و منطقه‌ای را کسب کرده بودند.

112 نفر از دانشجویان اردبیلی حایز رتبه‌های برتر کنکور سال تحصیلی جاری، امروز شنبه طی آیینی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل مصلای اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان اردبیل و شهردار اردبیل تجلیل شدند.

انتهای‌پیام/131/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رتبه های برتر کنکور آموزش و پرورش دانش آموزان نظام آموزش سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۷۲۰ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان