Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مجید یگانه پور روز شنبه اظهار داشت: با رصد پلیس فتا در فضای مجازی مشخص شد که فردی با انتشار عکس و مطالب توهین آمیز، اقدام به هتک حرمت و حیثیت شهروندان در شبکه های اجتماعی می کند که  موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم علت و انگیزه عمل مجرمانه خود را شوخی و سرگرمی اعلام کرد
 

کشف یک دستگاه فلزیاب در جاجرم 

فرمانده انتظامی جاجرم  گفت: افرادی با استفاده ازیک دستگاه فلزیاب قصد حفاری غیر مجاز داشتند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.سرهنگ رضا قندی گفت:دربازرسی از محل زندگی این افراد یک دستگاه فلزیاب نیز کشف و ضبط شد و متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

حکم متفاوت قاضی برای متخلفان تخریب محیط زیست در اسفراین

رییس اداره حفاظت محیط زیست  اسفراین گفت: ۲ نفر متخلف به دلیل عدم رعایت قانون و تخریب محیط زیست به خرید ۲۰ میلیون ریال علوفه و کنستانتره برای تغذیه حیات وحش محکوم شدند.

علی فرجی افزود:این ۲ نفر در ۲ پرونده جداگانه باید علوفه را خریداری و برای استفاده حیات وحش به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین تحویل دهند.

برچسب‌ها بجنورد اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی بجنورد اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کد خبر 6089533

دیگر خبرها

  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس