Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید محمدی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان در رشت  با بیان اینکه حدود نیمی از جمعیت استان معادل یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۹۱۵ نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند ، اظهار داشت : بیمه سلامت با یک هزار و ۶۰۷ موسسه از جمله پزشکان، دندانپزشکان همکاری و با  ۶۵ دفتر پیشخوان قرار داد دارد .

وی با بیان اینکه  افـراد فاقد هرگـونه پوشش بیمه درمانی پایه ، تا پـایان امسال فرصت دارند بدون شرکت در آزمون وسع، خـود را بیمه کنند، افزود: از زمان اجرای این طرح رشد حدود ۴۶ درصدی ثبت شدگان  را در استان داشته ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه بیمه سلامت یکی از بیمه های پیشتاز و پیشگام است، گفت: پذیرش بیماران باید الکترونیکی انجام شود که مراکز تصویر برداری به طور ۱۰۰ درصد با این طرح همکاری می کنند.

وی همچنین از پرداخت کامل مطالبات سال های ۹۷ و ۹۸  طرف قرارداد به ویژه داروخانه ها و بیمارستان ها در استان خبر داد و اظهار داشت: مطالبات داروخانه ها را در حال حاضر ماهیانه پرداخت می کنیم که بدنبال پرداخت هفتگی به آنها هستیم.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: از حدود ۱۸۰ هزار نسخه تولیدی پزشکان در هر ماه در حال حاضر حدود ۱۳۵ هزار به صورت نسخه الکترونیک تولید می شود

دکتر رضا قنبرپور مقدم افزود: ۶۵ تا ۷۰ درصد پزشکان استان در طرح نسخه الکترونیک شرکت کرده اند .

 وی با بیان اینکه دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی تمدید نخواهد شد، تصریح کرد: اما دفترچه های کنونی در دست مردم تا آخرین برگ قابل استفاده است.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان رشت استانداری گیلان گیلان اخبار کنکور بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی