Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سجاد مطلبی در وبینار شناسایی و تقویت زنجیره ارزشی صنایع و فعالیت های مرتبط با تولید کفش اظهار کرد: از دیر باز کفش تبریز یک برند شناخته شده در کشور و کشورهای همسایه به شمار می رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان درجهت حمایت از این صنعت و حفظ و پایداری این برند، نسبت به پیاده سازی برنامه توسعه خوشه ای کفش و چرم تبریز که یکی از متد های توسعه ای می باشد اقدام نموده و شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این صنعت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله این اقدامات 35 فعالیت مشترک، تشکیل 4 شبکه سخت و25 BDS است.

مطلبی خاطر نشان کرد: یک زنجیره ارزش کلیه فعالیت های تجاری مورد نیاز برای ایجاد یک محصول از ابتدا تا پایان را در بر می گیرد به عنوان مثال طراحی، تولید، توزیع و غیره که در نهایت با تجزیه و تحلیل یک زنجیره ارزش جدایی از ایجاد یک مزیت رقابتی موجب بهبود کارایی و افزایش حاشیه سود خواهیم بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ابراز داشت: با توجه به مطالعات خوشه ای و اعلام اتحادیه مربوطه درخصوص صنعت کفش دو موضوع «انتروپومتری پای ایرانی» و «اهمیت به خواست مشتری و  طراحی مدل های مشتری پسند» در بحث زنجیره ارزش این صنعت مطرح است.

مطلبی خاطرنشان ساخت: کشور ما از قومیت های متعددی تشکیل یافته که هر کدام استخوان بندی خاصی دارند؛ بنابراین مطالعه ابعاد پای ایرانی از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این راستا شرکت شهرک های صنعتی با همکاری دانشگاه صنعتی سهند نسبت به ایجاد مرکز تحقیقات پای ایرانی اقدام نموده است.

انتهای پیام/60026

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی توسعه صنعت کفش و چرم پای ایرانی پای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت