Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@07:41:23 GMT

آموزش و پرورش: گروگانگیری کارنامه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۰۹۰

آموزش و پرورش: گروگانگیری کارنامه ممنوع است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، محمد حسین کفراشی اظهار کرد: با مجازی شدن آموزش مدارس تعطیل شده اند و هیچ فوق برنامه‌ای در مدارس ارائه نشده است و بنابر این دریافت وجه از اولیا برای کمک به مدرسه هیچ توجیه قانونی ندارد.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها در صورت موافقت می‌توانند به صورت اختیاری به مدرسه فرزند خود کمک کنند، اما دریافت وجه اجباری غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش افزود: خانواده‌ها در صورت مشاهده می‌توانند به دفاتر رسیدگی به شکایات و تخلفات در ادارات آموزش و پرورش مراجعه و موضوع را گزارش کنند ویا با ورود به سامانه shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت کنند تا با متخلفان برخورد شود.

کفراشی تصریح کرد: توزیع کارنامه دانش آموزان از امروز آغاز شده است و دانش آموزان ابتدایی امروز کارنامه‌های خود را دریافت کردند. توزیع کارنامه‌های دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه به ترتیب از فردا و پس فردا آغاز خواهد شد.

پربیننده ترین چند بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ استوری متفاوت اینستاگرام سایت رهبری +عکس نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی اعلام شد +لینک همسان سازی حقوق ۳میلیون و ۶۰۰ بازنشسته تامین اجتماعی/ رتبه بندی معلمان ۱۴۰۰قطعا اجرایی می‌شود اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش +لینک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد