Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق معتمدیان شنبه شب در نشست ستاد استانی پیشگیری و  مبارزه با کرونا در مشهد افزود: طی یک هفته گذشته وضعیت چهار شهرستان خراسان رضوی از جمله مشهد از آبی به زرد تغییر یافته است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۱۰ شهرستان خراسان رضوی شامل مشهد، نیشابور، سرخس، بینالود، سبزوار، کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد، گناباد و کوهسرخ در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار دارند و ۲۳ شهرستان دارای وضعیت آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی گفت: روند افزایشی تعداد مراجعان سرپایی در این استان زنگ خطر در زمینه شیوع کرونا  به شمار می رود زیرا نتیجه مثبت آزمایشهای سرپایی در استان طی هفته های اخیر از هشت درصد به ۱۱ درصد افزایش یافته است. 
وی افزود: گرچه هم اکنون تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در خراسان رضوی روند کاهشی دارد اما تاثیر افزایش مراجعان سرپایی بر تعداد بستری شدگان، دو هفته بعد خود را نشان خواهد داد.
معتمدیان با بیان اینکه مسافرتها و دورهمی های خانوادگی نقش مهمی در افزایش تعداد مبتلایان دارد ادامه داد: بررسی ها نشان داده است که  طی هفته های اخیر سهم خودروهای خراسان رضوی که به مناطق جنوبی و شمالی کشور سفر داشته‌اند زیاد بوده است.
وی گفت: طبق گزارشهای ارسالی حدود ۱۰ درصد جرایم خودرویی در مناطق جنوبی و شمالی کشور طی هفته های اخیر مربوط به خودروهای خراسان رضوی بوده است.
استاندار خراسان رضوی بر اطلاع رسانی در خصوص پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.
وی همچنین خواستار افزایش نظارتها و بازرسی ها برای اجرای پروتکل های بهداشتی در ادارات و سازمانها شد و افزود: با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۵۷ هزار و ۸۸۹  نفر را در کشورمان گرفته است. تاکنون یک میلیون  و ۲۰۲ هزار و  ۸۹۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا هم در ایران بهبود یافته‌اند.  
"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۱۰۲  میلیون و ۷۱۴ هزار و ۶۳۶ نفر را بیمار کرده و جان ۲ میلیون و ۲۱۸  هزار و ۷۱۵۱  نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۷۴ میلیون و ۴۲۲  هزار و ۴۸۱  نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان نیز تاکنون درمان شده‌اند.
در این میان آمریکا با ۴۴۷  هزار و ۴۵۹ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است و پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند. 
بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول مبتلایان پاندمی کرونا جایگاه شانزدهم را در میان کشورهای جهان دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است