Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:39:05 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران افزایشی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۳۲۶۱

آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران افزایشی شد

زالی با اشاره به افزایش مبتلایان کرونا در این استان اعلام کرد: آمار مبتلایان به این ویروس در این استان رو به افزایش است و اگر ادامه‌دار باشد باید محدودیت‌هایی در تهران ایجاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، علیرضا زالی شامگاه شنبه در یک گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان جدید کرونا در استان تهران ۲۵۲ مورد بود که ۹۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: یک هزار و ۹۶۶ بیمار در استان تهران تحت مداوا هستند که ۷۷۷ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.   زالی با بیان اینکه آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان تهران این روزها با یک شیب ملایم در حال افزایش است تاکید کرد:‌ در هفته های گذشته آمار بستری در بیمارستان های استان تهران به زیر هزار و ۸۰۰ نفر رسید اما اکنون این میزان به بالای هزار و ۹۰۰ نفر رسیده و اگر روند رشد مبتلایان به کرونا ادامه دار باشد باید تمهیدات ویژه ای اتخاذ کرد.   وی خاطرنشان کرد: در تهران طی هفته های اخیر با فراز و فرودهای آمار مواجه بودیم اما اگر این میزان رو به افزایش باشد باید تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.   سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۸۸۹ نفر رسیده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از هشت هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود و با اینکه حجم کارگاه‌های عمرانی با اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافته، در سایه تقویت نظارت ها، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد