Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار سالانه مداحان اهل بیت (ع) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دیدار سالانه مداحان اهل بیت با مقام معظم رهبری در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امسال به دلیل شرایط کرونایی این دیدار به صورت مجازی برگزار و از رسانه ملی پخش زنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بناست جمعی از مداحان در مکانی در تهران گردهم آیند و به صورت ویدئوکنفرانس با مقام معظم رهبری دیدار کنند.

در این برنامه تعدادی از مداحان همچون سال‌های گذشته در محضر رهبر انقلاب به شعرخوانی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) خواهند پرداخت.

این دیدار روز چهارشنبه ١۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ از حدود ساعت ١٠ صبح برگزار خواهد شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دیدار با رهبری رهبری مجازی برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند