Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند شامگاه شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: در کندی پیشرفت فیزیکی بعضی پروژه‌ها دستگاه ها مقصر نیستند بلکه در برخی پروژه‌ها سرمایه‌گذار کوتاهی کرده است که نیاز به پیگیری دارد.

وی با تاکید بر شفافیت سازی عدم پیشرفت فیزیکی پروژه ها افزود: در دو ماه آینده باید پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به صورت تصاعدی جلو  برود و نیز موارد کوتاهی دستگاه‌ها نیز رصد و به آن ها تذکرات لازم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی وند با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی دارد گفت: چند شرکت خوب برای اجرای پروژه‌های انرژی خورشیدی مراجعه کرده اند که تحویل موقت زمین به آنها انجام می‌شود .

استاندار کرمان عنوان کرد : تامین زیرساخت های استان کرمان را با جدیت پیگیری می کنیم و در این خصوص نیز  وزیر نفت قول داده اند که نسبت به تامین گاز مورد نیاز استان در بخش‌های مختلف همکاری کرده و مشکلات را برطرف کند.

وی همچنین افزود: تغییر الگوی کشت پیاز در استان کرمان پیگیری و بازاریابی آن با جدیت دنبال می شود تا کشاورزان در زمان برداشت محصول با مشکل روبه‌رو نشوند.

برچسب‌ها کرمان انرژی برق ایرنا اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان انرژی برق ایرنا کرمان انرژی برق ایرنا اقتصاد مقاومتی اخبار کنکور اقتصاد مقاومتی استان کرمان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد