Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از مهر، هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آمار اعلام شده در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا افزایش شیب ملایم بستری و بیماران سرپایی در برخی استان‌ها از جمله کرمانشاه مشاهده شده که می‌تواند منجر به افزایش فوتی‌های ابتلاء قطعی به کرونا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با افزایش فوتی‌ها طرح ممنوعیت و محدودیت‌های کرونایی دوباره اعمال خواهد شد، افزود: با توجه به نزدیک شدن سال ۱۴۰۰ و آغاز خرید‌های نوروزی لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار ضروری بوده تا مانع از افزایش میزان بستری‌ها و فوتی‌های ابتلاء قطعی به کرونا شویم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار‌ها در آستانه سال جدید فعال می‌شوند لذا رعایت هرچه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی لازم بوده تا مانع از اعمال ممنوعیت‌های کرونایی شویم.

بازوند با بیان اینکه در صورت اعمال محدودیت‌هایی کرونا کسب و کار مردم به شدت دچار خسارت می‌شود، افزود: این موضوع سبب از بین رفتن درآمد برخی مشاغل در آستانه نوروز خواهد شد.

گفتنی است که با وجود زرد بودن وضعیت کرونایی ۵ شهرستان در استان کرمانشاه محدودیت‌های منع تردد شبانه همچنان پا برجاست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان آنتونی بلینکن دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا استاندار کرمانشاه محدودیت های کرونایی هوشنگ بازوند ستاد ملی مبارزه با کرونا مهرداد میناوند علی انصاریان آنتونی بلینکن دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا محدودیت ها فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ وزیر کار درباره رقم حقوق بازنشستگان چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ۳۵ درصد به حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه شد که این افزایش از اول فروردین امسال اعمال می‌شود.

وی افزود: بخش دیگری از بازنشستگان نیز سایر سطوح درآمدی هستند که افزایش حقوق این افراد ۲۲ درصد + ۶۵۰ هزار تومان است؛ این رقم نیز اعمال و با حقوق اردیبهشت و خردادماه تحت عنوان مطالبات معوق پرداخت خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904150

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • تاریخ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ وزیر کار درباره رقم حقوق بازنشستگان چه گفت؟
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر