Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یک مقام یمنی از تصمیم دولت ایتالیا مبنی بر توقف فروش تسلیحات به ائتلاف متجاوز به یمن استقبال کرد و از کشورهای حامی این ائتلاف خواست حمایت از آن را متوقف کنند.

«حمید الرفیق» مشاور حقوقی وزارت حقوق بشر یمن در گفتگو با المسیره تاکید کرد: اقدام ایتالیا هرچند با تاخیر انجام شده اما مثبت است و از کشورهای حامی ائتلاف متجاوز می خواهیم که فروش تسلیحات را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: اقدامات برای توقف قراردادهای تسلیحاتی مورد استقبال است اما مهم تر از آن توقف تجاوز و رفع محاصره یمن است.

الرفیق ادامه داد: بستن فرودگاه صنعا و محاصره ملت یمن توسط کشورهای متجاوز قربانیانی بیشتر از قربانیان تسلیحات بر جا گذاشته است.

این مقام یمنی در عین حال تصریح کرد که کسانی که از ائتلاف متجاوز سعودی با سلاح و موضع گیری حمایت می کند طبق قوانین بین المللی شریک جرم هستند.

کد خبر 5134860

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جنگ 2015 یمن ائتلاف سعودی فروش تسلیحات ایالات متحده امریکا عراق ایران جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه سوریه عربستان سعودی برجام فلسطین آنتونی بلینکن داعش لبنان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

مجید فروردین گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

او گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی