Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی تیمش در مقابل تیم مس شهر بابک کرمان، اظهار داشت: بازی حساس و نزدیکی بین دو تیم ذوب‌آهن و مس بود. دو تیم برای کسب نتیجه دلخواه وارد زمین شدند. تیم مس شهر بابک با حضور هادی رضایی که استاد بنده هم هستند و بازیکن ملی که دارند کیفیت شان بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌های ما از خود گذشتگی کردند و دل شیر داشتند این گونه بازی کردند. تمامی تاکتیکی که در تمرین انجام داده بودیم، اجرا شد و تمرکزشان را از دست ندادند.

وی افزود: تیم ما جوان است و 6 نفر از تیم جوانان که به رده سنی امید آمده بودند را به تیم بزرگسالان آوردیم. ما آمده بودیم که نشان بدهیم جوان‌ترها می‌توانند جایگزین بزرگ‌ها در والیبال نشسته شوند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه جواب اعتماد باشگاه را با این برد دادیم، عنوان کرد: تیم مان دیر بسته شد و کمتر باشگاهی اعتماد می‌کند که یک تیم جوان را وارد لیگ کند، بر همین اساس از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. امیدواریم در دو بازی دیگر در لیگ همین طور بازی کنیم و نتیجه بگیریم. 

رحیمی در خصوص رقابت در دو گیم آخر بازی گفت: در گیم چهارم انگیزه و انرژی جوانی به ما کمک کرد و توانستیم از خستگی در لحظات حساس استفاده کنیم و برد را بگیریم. در نهایت مطمئن بودم که اگر بازی به گیم پنجم برسد با انژری نفرات مان به پیروزی خواهیم رسید.

سرمربی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در منابع انسانی داشتیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی جوانی ما در لیگ والیبال نشسته جواب داد و از نظر مالی زیاد خرج نکردیم. مس شهر بابک پنج بازیکن ملی دارد و خرج‌های شان جلوتر از ما بود. سقف قرارداد ذوب آهن اصفهان 60 درصد از سقف قراردادهای بازیکنان تیم مس شهر بابک است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان والیبال کرمان محمدرضا رحیمی مس شهر بابک ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین