Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان درباره عملکرد پرسپولیس تا اینجای فصل گفت : یک مقدار از اشکالات تیم بر طرف نشده است ، کادرفنی تمرکزش را روی تیم بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی سخت ۲ بر یک سرخ‌پوشان مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد:

با وجود نتیجه خوبی که گرفت فکر می‌کنم یک مقدار از اشکالات تیم هنوز رفع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از فرصت‌هایمان خوب استفاده نمی‌کنیم و تیمی که از فرصت‌هایش خوب استفاده نکند، غافلگیر خواهد شد. پرسپولیس در رسیدن به روند رو به جلویش تاخیر دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا حواشی‌ای که این چند وقت بین گل‌محمدی و رسول‌پناه رخ داده روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بوده است، گفت:

من می‌خواهم بگویم که کادرفنی باید خودش را مجزا کند چون کار اصلی‌اش فراموش می‌شود. کادرفنی باید تمام تمرکزش را بر روی تغییر کیفیت فنی قرار دهد. مشکلات را باید مدیران حل کنند که تیم دچار حاشیه نشوند.

حمید درخشان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی این فصل لیگ برتر برسد، بیان کرد:

مطمئنا پرسپولیس این توانایی را دارد ولی کادرفنی باید کار کند و مشکلات فنی را حل کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر اخبار پرسپولیس پرسپولیس حمید درخشان لیگ برتر یحیی گل محمدی حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)