Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:21:02 GMT

۱۱۲ کیلومتر از محورهای لرستان آسفالت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۴۷۱۴

۱۱۲ کیلومتر از محورهای لرستان آسفالت می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس اداره نگهداری راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: روکش آسفالت ۱۱۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در اسفندماه سال جاری عملیاتی می‌شود.

مسعود امیری ۱۱ بهمن‌ماه از اجرایی شدن آسفالت ۱۱۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان در اسفندماه امسال خبر داد و اظهار کرد: از تیرماه سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۲ قرارداد با اعتباری بالغ‌بر ۷۶ میلیارد تومان با موضوع روکش آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان منعقدشده است که در قالب آن ۶۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۴۷ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اتمام ۱۲ مورد از قراردادهای سال ۹۸ در استان خبر داد و افزود: درمجموع طی سال ۹۸ تعداد ۱۵ قرارداد در حوزه نگهداری راه استان منعقد شد که ۱۲ قرارداد آن با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی به اتمام رسیدند، یک فقره از قراردادها در سال جاری انجام شده و در حال اتمام است و دو قرارداد دیگر نیز به دلیل عدم تمایل پیمانکاران در حال سیر مراحل قانونی است.

امیری با اشاره به مشکلات ایمنی کمربندی جنوبی خرم‌آباد و تقاطع پتروشیمی محور خرم‌آباد _ کوهدشت، تصریح کرد: این دو محور از پرترددترین و حساس‌ترین محورهای استان به شمار می‌روند چراکه بخش اعظمی از بار ورودی و خروجی استان در این مقاطع جابجا می‌شود ازاین‌رو ارائه طرح‌های کارشناسی شده برای اصلاح این نقاط با بهره‌گیری از مشاوران ذی‌صلاح جزو اولویت‌های اداره نگهداری راه به شمار می‌رود.

رئیس اداره نگهداری راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بر ضرورت ارتقای کیفی روکش آسفالت و ایمنی در محورهای مواصلاتی استان تأکید و خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته به دلیل ضعف در زیرساخت‌ها و عدم برخورداری راه‌های استان از روکش آسفالت فقط روی کمیت تمرکز شده بود و تلاش بر این بود که استان را به یک وضع مناسب از نظر طول راه‌های آسفالته برسانیم اما در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم برای بهبود کیفیت آسفالت با استفاده از مشاوران توانمند در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جاده راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان روکش آسفالت نگهداری راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر