Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:44:51 GMT

(عکس) فرشته کریمی به یاد مهرداد میناوند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۵۳۴۲

(عکس) فرشته کریمی به یاد مهرداد میناوند

در راند اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان کویت تیم القادسیه موفق شد با نتیجه‌ای غیرمنتظره و با پیروزی در لحظه پایانی، ۳ بر ۲ از سد الفتات بگذرد تا به یک‌قدمی صعود به مرحله فینال برسد؛ در دیدار دیشب فرشته کریمی برای القادسیه و نسیمه غلامی برای الفتات به میدان رفتند که هر کدام یکبار موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برد سه گله زردپوشان کویتی، فرشته کریمی به مانند بازی‌های گذشته بازهم ستاره تیمش بود و یک گل زد و روی دو گل دیگر هم نقش تاثیرگذاری داشت تا این‌چنین زمینه‌ساز برد القادسیه شود؛ کریمی که به عنوان بهترین فوتسالیست زن آسیا نیز شناخته می‌شود و بار‌ها از علاقه ویژه خود به پرسپولیس سخن گفته، پس از گلزنی دیشب خود که روی یک ضدحمله زیبا و برق‌آسا شکل گرفت، مقابل دوربین‌ها ایستاد و عدد ۲۵ را نشان داد تا این‌چنین گل خود را به روح مهرداد میناوند، پیشکسوت فقید باشگاه پرسپولیس هدیه کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان فرشته کریمی مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، سعادت حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست موقعیت خاصی وجود نداشت و مهرداد محمدی بهترین فرصت استقلال را برابر حریف از دست داد. تراکنور هم در حالی که میزبان این بازی بود در نیمه اول موقعیت خوب گلزنی نداشت. 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید