Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آران و بیدگل از افتتاح بیش از ۴۲ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال در بخش ‌های مختلف عمرانی، خدماتی، آموزشی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: همزمان با گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۴۲ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال در بخش ‌های مختلف عمرانی، خدماتی، آموزشی و درمانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تعداد پروژه های شهرداری آران و بیدگل را ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: المان شهدای شهر آران و بیدگل با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد زمین چمن مصنوعی با مساحت ۳ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰  میلیارد ریال و غرفه صنایع دستی با مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری آران و بیدگل افتتاح می‌شود.

 

بایبوردی خاطرنشان کرد: میدان شهید مدافع حرم شهید مصطفی زاهدی و مسیر تندرو بلوار خلیج فارس در جاده قدیم آران و بیدگل به کاشان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شهرداری آران و بیدگل است که به بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: شهرداری سفیدشهر با هزینه ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، احداث و اصلاح معابر و میادین را در برنامه‌های دهه فجر امسال دارد که اصلاح و بازسازی میدان مصطفی خمینی با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اصلاح  و احداث پیاده راه سلامت بلوار ملامحمد نصرآبادی با هزینه 5 میلیارد ریال، جدول گذاری و بلوک فرش بلوار باهنر سه میلیارد ریال و احداث میدان علی اکبر(ع) یک میلیارد ریال و همچنین احداث پارک بانوان با صرف هزینه چهار میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.

 

به گفته وی شهرداری نوش‌آباد نیز جدول‌گذاری خیابان‌های این شهر با سه هزار متر طول و هزینه سه میلیارد ریال و زیرسازی و آسفالت ۳۲ هزار مترمربع از معابر با هزینه ۲۴ میلیارد ریال را به بهره‌برداری می‌رساند.

 

دکتر بایبوردی پروژه های مهم جهاد كشاورزي در شهرستان آران و بیدگل در دهه مبارک فجر را شامل تسطیح لیزری اراضی مزرعه احمد جلودار در نوش‌آباد به طول ۷۰ هکتار و با اعتبار ۴ میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و سایر و همچنین توسعه سيستم‌هاي آبياري كم‌فشار مزرعه حمیدرضا زمانی در نوش‌آباد به طول ۳۵ هکتار و با اعتبار چهار میلیارد از محل اعتبارات ملی و سایر افتتاح خواهد کرد.

 

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: تكميل ساختمان نيمه كاره این اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان آران و بيدگل و بهره‌برداری از ساختمان مربوطه با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال از پروژه‌های مهم دیگر این شهرستان در دهه فجر است.

 

بایبوردی اضافه کرد: اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان آران و بيدگل خريد و اجراي سيستم روشنايي محور سفيد شهر – محمدآباد با حجم ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین اصلاح  جاده‌ای گلشن آباد و فيض آباد ميدان فولاد با اعتیار یک میلیارد ریال  را برای برنامه‌های دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده است.

 

فرماندار آران و بیدگل بیان داشت: افتتاح سالن اجتماعات شهر ابوزیدآباد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی با هرینه چهار میلیارد ریال  از  برنامه‌های افتتاحی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان آران و بیدگل است که توسط شهرداری ابوزیدآباد طرح‌ریزی و اجرایی می‌شود.

 

بایبوردی با اشاره به توجه ویژه دولت به حوزه آموزش و پرورش گفت:  همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی چهار پروژه آموزشی با کمک دولت و خیران با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۲ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.


فرماندار آران و بیدگل افزود: توسعه فضای مدرسه شهید عرب در روستای محمدآباد کویرات با هزینه چهار میلیارد ریال، سالن ورزشی خیّرساز خالقی در آران و بیدگل با هزینه ۵۰ میلیارد ریال، چمن مصنوعی مدرسه علامه ‌طباطبائی در آران و بیدگل با هزینه 8 میلیارد ریال، مدرسه سیدالشهداء آران و بیدگل با هزینه ۹۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح آموزش و پرورش در دهه فجر سال‌ جاری است.

 

دکتر بایبوردی با اشاره به نقش مهم خیران در پیشرفت و توسعه شهرستان آران و بیدگل در حوزه‌های مختلف عمرانی به‌ویژه در بخش آموزش و پرورش و بهداشت و درمان گفت: آزمایشگاه درمانگاه حضرت موسی‌بن جعفر(ع) آران و بیدگل با کمک خیران و هزینه ۶ میلیارد ریالی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی پروژه‌های منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل در دهه مبارک فجر سال‌جاری را شامل تکمیل اجرای سازه های مکانیکی ابوزیدآباد با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و نهال‌کاری، مراقبت و آبیاری در اراضی بیابانی سفیدشهر به مساحت ۲۰۰  هکتار و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: تالار، آب‌نما و تونل نوری پارک بهار‌ نارنج در روستای محمدآباد بخش مرکزی با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و باجه پست‌ بانک روستای حسین‌آباد در بخش کویرات نیز  با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال افتتاح می‌شود.

 

بایبوردی افزود: پروژه گردشگری کیانی‌مقدم در کویر مرنجاب با ۲۳۰ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل کلنگ ‌زنی می‌شود.

 

وی افزود: پروژه «تأسیسات نمک زدایی از آب شرب چاه‌های نوش‌آباد» با ظرفیت تصفیه دو هزار و ۴۰۰ متر مکعب آب در شبانه‌روز و اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال که از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به روش B.O.O محقق شده است، طی آیینی  به صورت وبینار با حضور وزیر نیرو افتتاح شد که جزو پروژه‌ های دهه فجر است. 

 

دکتر بایبوردی تصریح کرد: کلنگ گازرسانی در دشت مستوفی نوش‌آباد در راستای اجرایی شدن مصوبات شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان آران و بیدگل در دو هفته گذشته با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با حضور مدیرعامل گاز استان اصفهان به زمین زده شد که این پروژه نیز از جمله پروژه‌های دهه مبارک فجر امسال است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل افتتاح پروژه های دهه فجر پروژه های دهه فجر ایام دهه فجر دهه فجر آران و بیدگل اصفهان میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شهرستان آران و بیدگل فرماندار آران و بیدگل آران و بیدگل با هزینه اعتباری بالغ بهره برداری ۵۰ میلیارد ریال میلیارد ریال میلیارد ریال میلیارد ریال دهه مبارک فجر چهار میلیارد نوش آباد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۷۰ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان محقق شد.

کوروش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: از ۷۰۰ میلیارد ریال مصوبات سفر رئیس‌جمهور به منطقه کاشان ۵۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.

وی افزود: این مبلغ برای تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل مصوب شده که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است و به زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل غیراستاندارد است، خاطرنشان کرد: کمبود تخت و فضای درمانی در آران و بیدگل موضوع مهمی است که ضرورت بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) را دو چندان کرده است.

ساکی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان جزو بیمارستان‌های فرسوده منطقه به شمار می‌آید که ۸۰ درصد تجهیزات آن از بین رفته است، تصریح کرد: این بیمارستان معین شمال استان اصفهان محسوب می‌شود و بار درمانی شهرهای اطراف را علاوه بر منطقه به دوش می کشد و سال گذشته به ۲۵۲ هزار بیمار خدمت‌رسانی کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی منطقه کاشان بیمارستان بقیه‌الله است که عملیات اجرایی آن حدود پنج سال پیش کلید خورده است، اما با پیشرفت کندی که دارد مشمول مصوبات سفر نشد و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا این مرکز در خدمت درمان منطقه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص راه‌اندازی مجدد «سی تی اسکن» بیمارستان نقوی گفت: با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص و درمان بیماری‌ها، پس از شناسایی قطعه معیوب با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مالی از محل درآمد موقوفات مرحوم حاج محمد صادق نقوی، قطعه مورد نیاز به قیمت پنج میلیارد ریال تهیه و توسط شرکت پشتیبان روی دستگاه نصب و راه‌اندازی شد.

ساکی افزود: واحد سی تی اسکن این مرکز با پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار، آماده ارائه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی است.

کد خبر 749393

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل