Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:30:38 GMT

بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۵۵۵۶

بورس امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

روز گذشته شاخص کل با رشد بیش از ۳۹ هزار واحد توانست خود را تا سطح یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۷۵ واحدی بالا بکشاند و بعد از چند روز خروج پول حقیقی دیروز شاهد ورود پول حقیقی به بازار بودیم.

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه ۱۲ بهمن ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۵۲۰ نماد حدود ۱۱۵ نماد (۲۲ درصد) با صف خرید و حدود ۲۸ نماد (۵ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند خبر در ۲۴ ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

- همتی رییس کل بانک مرکزی گفت: در صنعت خودروسازی تامین مالی به میزان 10 هزار میلیارد تومان از طریق اوراق گام و 5000 میلیارد تومان منابع بانک ها برای دو خودروساز اصلی کشور در نظر گرفته شده است.

-محمد حسن ابراهیمی سرو علیا، معاون نظارت بر بورس‌ ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار طی سخنانی گفت: به منظور افزایش شفافیت و اعتماد به بازار سرمایه از ناشران خواسته شده است، تا سود هر سهم تا پایان سال را به بازار اعلام کنند.

-عباس مقتدایی نماینده مجلس در نامه ای به وزیر کار خواستار تعیین تکلیف پرداخت دو میلیون یورو از شستا به فدراسیون فوتبال برای پرداخت قرارداد سرمربی سابق فوتبال شد.

 

این خبر در ساعات بازار در حال تکمیل می باشد، لطفا با ما همراه باشید...

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان آنتونی بلینکن دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس ارزش معاملات حجم معاملات صف فروش صف خرید مهرداد میناوند علی انصاریان آنتونی بلینکن دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه اوره و متانول که شامل ۸ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در این گروه نماد زاگرس برای سومین ماه پیاپی روند صعودی فروش خود را حفظ کرد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwt

دیگر خبرها

  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار