Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:49:06 GMT

انفجار در یک ساختمان مسکونی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۵۹۰۱

انفجار در یک ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار جزئی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شهید آیت در شرق تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:۴٨ دقیقه شنبه شب (۱۱ بهمن) در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی، شنیده شدن صدای انفجار اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل واقع در خیابان شهید آیت، خیابان حاج صادقی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند، گفت: مشاهده شد که در یک انبار در قسمت زیرزمین یک ساختمان چهار طبقه که تک‌واحدی و مسکونی بود، یک کپسول پیک‌نیکی منفجر شده و به خاطر اینکه در محیط بسته بود، برخی از قسمت‌های دیوارهای اطراف را تخریب کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این انبار حدودا پنج متر وسعت داشت و مقداری ضایعات در آن نگهداری می‌شد، ادامه داد: این محل زیر رمپ پارکینگ واقع شده بود، البته در ابتدا گفته می‌شد که انفجار در موتورخانه رخ داده است اما پس از آن مشخص شد که اینگونه نبوده است. این حادثه منجر به حریق نشده بود و مشکلی برای طبقات بالایی ایجاد نکرده بود ولی یک مرد حدودا ۶٠ ساله که در محل حضور داشت از برخی نواحی سر و صورت دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل، پس از ایمن‌سازی، به مالکان تحویل داده شد و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

همچنین مرکز اورژانس تهران نیز در خصوص این حادثه اعلام کرد که حوالی ساعت ۲:۴۹ دقیقه امشب انفجار کپسول گاز در خیابان حاجی صدقی نارمک به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران گزارش شد.

در پی اعلام این حادثه بلافاصله دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شده و در این حادثه یک نفر بعد از اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل شده است.

بر اساس اعلام مرکز اورژانس تهران در حال حاضر یک آمبولانس در محل حادثه جهت خدمت‌رسانی به مصدومان احتمالی در محل حادثه حضور دارد.ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شاپور باقری گفت: ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شامگاه جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند.

باقری می‌گوید: با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز پایان یافت.

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان