Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام بیش از ۵۵ هزار آزمون استاندارد بر روی نمونه‌های دریافتی گفت: براساس نتایج آزمون اعلام شده، ۲۶ هزار و ۳۷۰ نمونه با استاندارد‌های ملی مربوطه مطابقت داشتند.

او با بیان اینکه یک هزار و ۴۶۸ نمونه نیز مردود و مغایر با استاندارد‌های ملی مربوطه اعلام شده اند، افزود: در مدت مذکور با توجه به نیاز جامعه به اندازه گیری‌های درست و جهت اطمینان از سلامت ابزار آزمایشگاهی، تعیین میزان خطا و تنظیم وسایل در مقایسه با استاندارد‌های ملی مربوطه، تعداد ۲ هزار ۳۸۸ مورد کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی نیز بر اساس استاندارد‌های ملی مربوطه از سوی کارشناسان این اداره کل انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصی پور اظهار داشت: این اداره کل دارای ۲۳ آزمایشگاه تخصصی بوده و ۹۸ آزمایشگاه همکار نیز زیر نظر این اداره کل فعالیت می‌کنند که توان انجام آزمون بیش از ۶۵۰ استاندارد در زمینه‌های مختلف از جمله؛ موادغذایی، کشاورزی، شوینده ها، لوازم بهداشتی، مصالح ساختمانی، فرآورده‌های نفتی، وسایل نقلیه و... را دارند.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: ۲۴ مورد بازرسی از آزمایشگاه‌های همکار در این مدت صورت گرفته است که منجر به تمدید ۱۹ گواهینامه و صدور یک گواهینامه شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون استاندارد استاندارد ملی صدور گواهینامه استاندارد های ملی مربوطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • «قلیان اکسیژن» عوارض نامشخصی دارد
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • عوارض نامشخص قلیان اکسیژن
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه