Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:36:07 GMT

سرعت تندباد در اشنویه به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۶۴۲۱

سرعت تندباد در اشنویه به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید

صالح راوندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزش باد شدید که از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده، تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بروز تندباد در این شهرستان موجب شکسته شدن شاخه های درختان شده و رفت و آمد مردم در سطح گذرگاه ها و معابر را با مشکلاتی مواجه کرده است.

رییس اداره هواشناسی اشنویه بیان کرد: سامانه بارشی که در منطقه استقرار یافته بود، از امروز به تدریج از مناطق شمالی آذربایجان غربی خارج می شود و موج ضعیفی جای این سامانه را در جنوب استان از روز پنجشنبه خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب یک و چهار درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: در سال جاری این برای نخستین بار است که وزش باد در این شهرستان به این سرعت می رسد. 

به گزارش ایرنا، در شهرستان مرزی اشنویه هم اکنون یک ایستگاه هواشناسی در شهر و ۲ ایستگاه باران سنجی نیز در روستاهای سنگر و بخش نالوس این شهرستان در حال فعالیت است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و در یک منطقه سردسیر و کوهستانی هم مرز با کشورعراق و ترکیه واقع شده است.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی‌متر است؛ بارش‌ها در این استان از آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه دارد.

برچسب‌ها وضعيت هوا آذربایجان غربی اشنویه مدیریت بحران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا آذربایجان غربی اشنویه وضعيت هوا آذربایجان غربی اشنویه مدیریت بحران سازمان هواشناسی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی