Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز یکشنبه در آیین ویژه عطر افشانی و غباروبی گلزار شهدا که همزمان با آغاز ایام دهه فجر برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: امروز و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل در گلزار شهدا حاضر شده تا به مقام شامخ شهیدان این سرزمین ادای احترام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیران اجرایی استان همدان به عنوان خادمین ملت امروز با شهدا و امام شهدا تجدید عهد کردند که همواره خدمتگزارانی صدیق برای مردم باشند، اظهار داشت: مهم ترین هدف و اولویت ما در مسیر اجرای برنامه ها، خدمت صادقانه و بی منت به مردم و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی اقشار مختلف جامعه است.

استاندار همدان تصریح کرد: تلاش برای تحقق اصل محوری جهش تولید و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار از جمله رویکردهای محوری مدیریت اجرایی استان همدان در اجرای طرح ها و برنامه ها است.

شاهرخی با اشاره به اینکه طرح ها و پروژه های بزرگ و کم نظیری با همت دولت تدبیر و امید در استان همدان اجرایی شده، افزود: سالیانه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در حوزه های مختلف این استان سرمایه گذاری شده که این مهم منجر به رشد و توسعه استان و تبدیل همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر پروژه های مهمی در حوزه راه، راه‌آهن ، سدسازی و انرژی استان همدان اجرا و به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: افق دید ما در حوزه عمران و آبادی استان سرافراز همدان، بلند مدت ، هدفمند و برنامه محور است و برهمین اساس اقداماتی در این استان انجام شده که تا سال ها و قرن ها منشا خیر و اثر برای مردم متعهد، ولایی و شریف این دیار خواهد بود.

مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان صبح امروز(یکشنبه) همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

آیین های ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی امسال با شعار «انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برگزار می شود.

برچسب‌ها توسعه ایران همدان شهدا استانداری همدان سید سعید شاهرخی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران همدان شهدا توسعه ایران همدان شهدا استانداری همدان سید سعید شاهرخی دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟