Web Analytics Made Easy - Statcounter

اما این روزها نوع دیگری از ماسک، طرفدار پیدا کرده که البته مشکلات ماسک سه لایه را هم ندارد. ماسک ماهی یا همان فیش ماسک، ماسکی سه بعدی است که احتمالا آن را روی صورت برخی افراد دیده‌اید. حال که در ابتدای راه فراگیری استفاده از ماسک سه بعدی هستیم اهمیت خرید دستگاه تولید فیش ماسک بسیار زیاد است، چرا که ظاهرا این نوع ماسک در آینده نزدیک خواهان زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مایل هستید درباره شیوه تولید فیش ماسک و نکات مهم درباره خرید دستگاه ماسک ماهی داشت باشید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مطلب را از دست ندهید.

فیش ماسک چیست؟

شاید پیش از آن‌که بخواهیم نکات مهمی درباره خرید دستگاه تولید ماسک سه بعدی را ذکر کنیم، بایستی ابتدا آشنایی بیشتری با این نوع از ماسک پیدا کنیم. ماسک سه بعدی که در اصطلاح به آن فیش ماسک یا ماسک سه بعدی هم گفته می‌شود، نوعی ماسک پزشکی است که از 3 تا 6 لایه تشکیل شده است. این نسل جدید از ماسک پزشکی قابلیت رایحه دار شدن در هنگام تولید را هم دارد و می‌توان تولید آن را به هر نوع اسانس همراه کرد. کالای پزشکی تولیده شده توسط دستگاه تولید فیش ماسک، یک اتفاق مناسب برای آنهایی است که متاسفانه با درد و رنج ناشی از آسم و تنگی نفس دست و پنجه نرم می‌کنند. با استفاده از ماسک ماهی تنفس بسیار آسان و البته مطلوب انجام می‌شود و کسانی که آسم دارند از این طریق می‌توانند به سادگی از شر کرونا در امان بمانند. البته رعایت جانب احتیاط لازم و ضروری است!

قابلیت مهم برای دستگاه تولید فیش ماسک

از جمله قابلیت‌های مهم دستگاه تولید ماسک سه بعدی می‌توان به توانایی تولید انواع ماسک پزشکی با بهره گیری از پارچه‌های ضد رطوبت مثل پروپلین با 3 تا 6 لایه می‌باشد. ماسکی که توسط دستگاه تولید ماسک ماهی تولید می‌شود از الیافی با جنس نانویی بهره می‌برد. در اینجا ذکر این نکته حائز اهمیت است که فیش ماسک‌ها قابل شستشو نبوده و یکبار مصرف هستند و البته تنفس با آن‌ها بسیار راحت است. همین مزایا سبب می‌شود تقاضای بازار برای این ماسک زیبا و کاربردی بالا باشد و خرید دستگاه تولید فیش ماسک امری منطقی و سودده قلمداد شود.

فیش ماسک‌ها کجا کاربردی دارند؟

ماسک‌های سه بعدی تولید شده توسط دستگاه تولید ماسک ماهی کالای پزشکی پرطرفداری است که در مصارف زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛

کلینیک‌های پزشکی لابراتورها و آزمایشگاه‌ها ترددهای چند ساعته در شهرهای آلوده به انواع گرد و غبار و یا انواع ویروس و یا همراه با آلودگی هوا

نکات مهم درباره مشخصات دستگاه تولید فیش ماسک

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه تولید ماسک سه بعدی انعطاف پذیری بالای آن است. با استفاده از این امکان می‌توان به راحتی فنر فیکس کننده ماسک روی بینی را نصب کرد تا کالای تولید شده به راحتی روی صورت خریدار منطبق شود. بر عکس بسیاری از ماسک‌های موجود در بازار، دستگاه تولید فیش ماسک، از تکنولوژی التراسونیک بهره می‌گیرد. این تکنولوژی همان سیستم گرمایی است که در درجه حرارت 80 درجه سانتی گراد کار می‌کند و طبیعی است که اینجا اثری ویروس کرونا نخواهد بود. دستگاه تولید ماسک سه بعدی در حدود نیم تن وزن دارد و ابعادی با این اندازه دارد؛ 6*1*1.8 متر. برق مصرفی دستگاه تولید فیش ماسک بسته به سفارش مشتری به صورت تکفاز و سه فاز قابل طراحی است.

میزان تولید دستگاه تولید فیش ماسک در 24 ساعت

دستگاهی که با آن می‌توان فیش ماسک تولید کرد به یک اپراتور نیاز دارد و با حضور همین یک نفر می‌توان در ساعت از 2000 الی 7000 ماسک تولید کرد و البته دستگاه را هم به صورت 24 ساعته مورد استفاده قرار داد.

خریدی مطمئن برای ورود به دنیای تولید ماسک سه بعدی

اگر قصد خرید دستگاه تولید فیش ماسک را دارید و یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنیدحتما سری به سایت مجموعه ماشین سازی حسنی بزنید. قطعا ویژگی‌ها و مزایای دستگاه تولید ماسک ماهی بسیار متعدد است که برای دانستن تمامی آن‌ها لازم است به سایت مجموعه معتبر ماشین سازی حسنی مراجعه کنید. دستگاه تولید فیش ماسک که از سوی مجموعه ماشین سازی حسنی ارائه می‌شود به جرئت بهترین دستگاه بازار است؛ از این حیث که بر خلاف سایر دستگاه‌های موجود در بازار امکان فعالیت به صورت 24 ساعته را دارد و نیازی به استراحت یا خنک شدن ندارد. ماشین سازی حسنی دستگاه تولید ماسک فیش ماسک را به گونه‌ای عرضه می‌کند که تمامی بخش‌های آن با فناوری التراسونیک کار می‌کنند و البته دارای گارانتی نیز هستند. همچنین جنس قطعات به کار رفته در دستگاه‌های این شرکت از استنلس استیل و یا کروم آبکاری شده است. تمامی موارد ذکر شده در دستگاه‌های تولید شده توسط سایر شرکت‌ها وجود ندارند.

مزایای دستگاه تولید فیش ماسک شرکت ماشین سازی حسنی فراوان است اما باید حتما این نکته را ذکر کرد که دستگاه‌های تولید شده از سوی این کمپانی مجهز به تونل استریل بوده و این امر باعث فوق بهداشتی بودن خروجی دستگاه خواهد بود. از یاد نبرید که دستگاه تولید فیش ماسک شرکت ماشین سازی حسنی تحویل فوری دارد و این امکان یعنی اراده برای تولید ماسک سه بعدی مساوی است با آغاز به کار خط تولید و کسب سرمایه اقتصادی بالا از تولید کالایی پرطرفدار.

سایر خدمات ماشین سازی حسنی

ماشین سازی حسنی به جز ارائه دستگاه‌های بدون نقص برای تولید فیش ماسک در حوزه‌های متنوع دیگر هم فعال است و البته سابقه‌ای درخشان دارد. از جمله این موارد خط تولید نوشابه گازدار است. از آن‌جا که این روزها به اندازه محتوای انواع نوشیدنی این بطری و شکل بسته بندی آن است که اهمیت دارد، راه اندازی یک خط تولید نوشابه گازدار می‌تواند بسیار مهم و اقتصادی باشد. خط تولید نوشابه گازدار که توسط ماشین سازی حسنی ارائه می‌شود، می‌تواند در بسته بندی انواع مایعات گازدار به صورت رقیق و غلیظ و البته آبمیوه‌های پالپ دار کاربرد داشته باشد. این بسته بندی در انواع قوطی‌های آلومینیومی مشابه رانی و ظروف بطری از جنس شیشه می‌تواند انجام شود. خط تولید نوشابه گازدار ماشین سازی حسنی در مقیاس صنعتی و نیمه صنعتی و البته در مدل‌های اتومات و نیمه اتومات قابل ارائه است که همگی این موارد به سفارش مشتری قابل برنامه ریزی است. از مزایای این شرکت تحویل فوری و خدمات پس ازفروش و گارانتی شرکت برای دستگاه فروخته شده می‌باشد .

پربیننده ترین پیشروهای تجارت ترجیحی در جهان وضعیت تجارت خارجی در ۱۰ماه اول امسال آغاز دوباره واردات برنج مجلس در مورد واکسن آمریکایی گزارش می‌دهد صادرات ۶.۱میلیون تن محصولات کشاورزی در ۹ماهه امسال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک کرونا تولید ماسک ماسک N٩۵ ماسک ایرانی ماسک سه لایه ماسک ماهی ماسک سه بعدی خرید دستگاه تولید ماسک ماهی تولید شده ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای وقف گفت: سازمان اوقاف افتخار این را دارد که خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند و این مسیر را بر اساس تنظیم گری ایشان طی می‌کند به ایشان تبریک می‌گویم که وعده صادق که انجام شد برکات این وعده صادق را می‌بینیم.

وی اظهار کرد: جریان پرتابگر در ایران اسلامی دیگر دم دستی شده، پرتاب‌های در لایه لئو و ژئو و مئو که در ۴۶۰ پا زیر ۴۸۰ ثانیه قرار گرفت. سازمان وقف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند. آنچه امروز شاهد دستاوردهای وقف هستیم حفظ العین، افزایش منافع و اجرای نیات است. در حوزه دریافت اسناد تک برگ و کاداستر پیشرفت خوبی داشته‌ایم و امسال ۸۰ درصد دعاوی کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: نکته دیگر بحث حفظ العین است که چگونه به موقوفه رسیدگی می‌کنیم اصولاً موقوفات مبنای بیابان زیاد داریم در اقلیم گرم و خشک هم هست امروز در نمایشگاه غرفه‌ای کاکتوس آورده بود که علوفه تولید می‌کند و همین باعث شد در اقلیم گرم جنوب فارس و خوزستان به فکر رسیدگی به این وضعیت افتادیم. سوسک خرطوم دار در درختان خرما محصولات را تحت تأثیر قرار می‌دهد که اگر به جان محصول بیافتد محصول را چند ده هزارتن کم می‌کند به فکر افتادیم آیا با پرتو می‌توانیم از بین ببریم به نتیجه رسیدیم که امکان پذیر است.

حجت الاسلام خاموشی بیان کرد: دانش برای بهینه سازی تولید مد نظر است در کرمان مزارع پسته دچار سرمازدگی می‌شد. ارتفاع کف زمین از ۱۰ متر به بالا ۴ درجه تفاوت دارد دانش بنیان‌ها موتورهایی درست کرده اند که هوا را از بالا به پایین شلیک می‌کند. ما در وقف درگیر با این مسائل هستیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آب سرمایه کشور است باید بهره‌وری آب در مزرعه را تعریف کنیم به اعتقاد ما اگر در کنار هر چاه آب، دستور دهید استخر بزنند و ماهی پرورش دهند که در غنی سازی خاک نیز مؤثر است. ماهی تا عمق ۳۰ سانتی متر خاک را غنی می‌کند. این مثال‌ها گفته شد تا به زنجیره اشاره کنم زمینی در شهریار داریم که طی ۴۲ سال اجاره اندکی واریز می‌کرد، امسال ۴۲ میلیارد تومان درآمد داشته است. این مزرعه بالای ۱۰۰ میلیارد طرفیت تولید دارد.

وی افزود: در حوزه دریا، رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد دریا پایه را به کرات مطرح می‌کنند شرکتی یافتم که پرورش ماهی در قفس داشت با این شرکت رایزنی کردیم تصمیم گرفتم از تولید قفس تا پرورش ماهی ورود کنیم. این کار به مرور توسعه پیدا کرد. البته مشکلات قانونی دارد مثلاً قایق ما را به رسمیت نمی‌شناسند نیاز به اصلاح قانون وجود دارد. در دریای خلیج فارس می‌توانیم بالغ بر سه میلیون تن ماهی پرورش دهیم. اگر در دریا به یک میلیون تن تولید برسیم برون رفت جدی پروتئین را خواهیم داشت.

رییس سازمان اوقاف عنوان کرد: دام سبک ما در کشور ۱/۱ تولید دارد هرسال یک زایش دارد مجموعه‌ای از دانشگاه تهران در حوزه دام رومن مراجعه کرد تحقیقات صورت گرفت و هرسال از یک دام ۷ رأس تولید می‌کند از این مجموعه سه مجموعه در فارس قزوین و شهریار درست کردیم. مجموعه‌ای در کرمان داریم که ۶۳۰ رأس وارد شد و الان ۳۵۰۰ راسی است البته مشکلاتی دارد که باید برطرف شود این دام محل برون رفت دارد. ملاقاتی از مجموعه کرج جهاد دانشگاهی کردم و یک مجموعه را پسندیدم و آن هم انتقال جنین در دام سنگین است در این زمینه با آفریقا قرارداد بستیم برای انتقال جنین که از ارزبری جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد: سراغ تجهیزات پزشکی بخاطر نیاتی که در این زمینه وجود دارد رفتیم کارخانه دانش سلامت کوثر ۸ ماهه راه اندازی شد ۱۸۳۰ مجوز پزشکی داریم و این کارخانه صددرصد موقوفه است. هدف در تجهیزات پزشکی بومی سازی است.

کد خبر 6091723 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید