Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:41:52 GMT

رونمایی از مستند روایت «تاریخ انقلاب اسلامی» در ناجا

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۴۲۵

رونمایی از مستند روایت «تاریخ انقلاب اسلامی» در ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در مراسم رونمایی از مستند روایت تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه مهم هادیان و مربیان سیاسی، تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب برای نسل جوان کشور است، شما هادیان سیاسی شرایط را در کسب بصیرت، معارف و بلاغت در خودتان به وجود آوردید.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اصل اول است، افزود: دستاوردهای انقلاب حتی اگر تیتروار هم در ابعاد سیاسی، فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی، نظامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بیان شوند بسیار می شوند؛ از مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) بسیار شنیده‌ام که گفته اند «در زمان جنگ به ما موشک با برد 20 کیلومتر هم  نمی‌دادند.»، اینک ما جزو قدرت های برتر در حوزه موشکی و نظامی در دنیا هستیم.

وی گفت: انقلاب‌دارای دستاوردهای ملی – فراملی ، اعم از منطقه ای  و بین المللی است، امروز در منطقه و دنیا هیچ پدیده‌ای اتفاق نمی افتد مگر با حضور ایران. در سازمان ملل همه از آمریکا اجازه می گیرند اما  ایران اسلامی مقتدرانه و با استقلال در سازمان ملل مواضع جمهوری اسلامی را بیان می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه  موتور حرکت همه جوامع امید است، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش دشمن این است که ناامیدی در بین مردم ایجاد کند، نباید بگذاریم دشمن به این هدف شوم خود برسد، باید امید را در جامعه زنده نگه داشت، اولین دستاورد مهم این نشست‌ها باید ایجاد امید برای مردم باشد.

وی ادامه داد: در انتخابات و به ویژه در انتخابات سال 1400  اولین چیزی که مهم است مشارکت حداکثری  می باشد، نباید بگذاریم سرمایه اجتماعی رو به کاهش برود و بعد هم تقویت جبهه انقلاب است که برای ما خیلی اهمیت دارد، انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری زمانی اتفاق می افتد که مردم امید پیدا کنند.

 این مقام مسئول مطرح کرد: مردم برای رأی دادن و انتخاب شخص اصلح باید برانگیخته شوند، تبیین ضرورت ادامه انقلاب و حفظ نظام اسلامی مردم را برای رای دادن بر می انگیزد در این خصوص بیانات امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  برای بر انگیختن کافی است. با انتخاب درست می شود اوضاع را برای تغییر ایجاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره بر اینکه در بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح باید صریح و گویا باشیم، گفت : ما در شرایط خاصی قرار داریم؛دشمن گفته است تحریم هوشمند همه جانبه برای از پا درآوردن نظام اسلامی را در برنامه دارد،در این شرایط ما به یک انسان مدیر، دلسوز و انقلابی نیاز داریم که با اتکا به ظرفیت های داخلی کشور را از این شرایط عبور دهد باید مردم را برای شرکت پر شور و انتخاب شخص اصلح برانگیزانیم.

وی تاکید کرد: سازمان عقیدتی سیاسی بر خود لازم می داند که آحاد کارکنان نیروی انتظامی را با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا کند و در این راستا اقدام به تولید مستند تاریخ انقلاب اسلامی کرده است که در این مستند حوادث و وقایع مختلف را از سال 1338 تا سال 1368 به تصویر کشیده است که در طول دهه فجر در همه یگان های ناجا انتشار داده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فجر ۴۲ سازمان عقیدتی سیاسی ناجا رونمایی روایت تاریخ انقلاب اسلامی دهه فجر انتخاب اصلح تاریخ انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی

قسمت جدید برنامه کافه مستند امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت‌وگو درباره مستند آقای خاص از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه‌ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارائه دهد و با روایت ناگفته‌هایی به فراز و فرود‌های زندگی حرفه‌ای این مربی محبوب کشتی می‌پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستند‌های ورزشی گفت‌وگو می‌کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند. در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفت‌وگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می‌شود و تلاش می‌کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد. «کافه مستند» هر هفته جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

منبع: روابط عمومی مستند آقای خاص

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر