Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام خود بار دیگر به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت پاداش آسیایی نامه زده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس در همین زمینه درخواست داده تا در صورت امکان طلب حدود 500 هزار یورویی ماریو بودیمیر از محل مطالبات این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت شود که این خواسته با مخالفت فیفا و AFC مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا هم در جواب نامه باشگاه پرسپولیس تأکید کرده است هر یک از نهادهای زیر مجموعه این نهاد، مستقل هستند و استقلال مالی دارند و نمی‌توانیم مطالبات بودیمیر را از محل درآمدهای باشگاه در AFC پرداخت کنیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز که به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران از پرداخت پاداش آسیایی پرسپولیس خودداری می‌کند، به سرخپوشان اعلام کرده این پول باید از طریق صندوق AFC و بانک‌های زیر مجموعه به حساب این باشگاه واریز شود که این اقدام به دلیل تحریم‌های بانکی امکان‌پذیر نیست.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از فینال لیگ قهرمانان می‌توانسته پاداش آسیایی را به صورت نقد به این باشگاه پرداخت کند که این کار انجام نشده است.

باشگاه پرسپولیس تا امروز (12 بهمن‌ماه) برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر فرصت دارد و در صورت عدم پرداخت این مبلغ باید منتظر جرائم انضباطی فیفا در روزهای آینده باشد.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ماریو بودمیر کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس پاداش آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!