Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:27:30 GMT

اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز شکست ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۵۷۵۶۴

اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز شکست ندارد

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه گفت: با تبعیت از رهبری نباید از مسیر حرکت انقلاب منحرف شویم.

حجت الاسلام  سید مهدی قریشی امروز ۱۲ بهمن در آیین زنگ انقلاب اسلامی که  در مدرسه نورالزهرا برگزار شد، افزود: در شرایط فعلی وظیفه ما تبعیت از رهبری بوده و نباید بگذاریم انحرافی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی از الطاف خداوند به ما ایرانیان وجود امام راحل بود، تصریح کرد: بیش از چهل سال است که در کشور پرچم آزادی در کشور به اهتزار در آمده و شعار اصلی انقلاب که استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است در کل کشور ساری و جاری است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در فرهنگ دینی و ایدئولوژی اسلامی تاکید شده که مسلمانان باید مستقل باشند و به بیگانگان تکیه نکنند، خاطر نشان کرد: مسلمانان نباید به بیگانگان از جمله آمریکا اعتماد کنند چرا که اعتماد به انها نتیجه ای جز شکست ندارد.
حجت الاسلام قریشی بااشاره به اینکه قبل از انقلاب کشور وابسته به بیگانگان بود و هیچ گونه آزادی نداشت، اظهار کرد: امام راحل با ایمان به خدا و پیروی مردم توانست آزادی و استقلال را به کشور بازگرداند.
وی با تاکید به اینکه در  قبل انقلاب در کشور احکام دینی پایمال می شد و مورد هجمه بود 
یاد آور شد: باید ما میراث دار میراث امام و شهدا باشیم و هرموقع دیدیم کسی از مسیر انقلاب خارج می شود و در مسیر دشمنان انقلاب حرکت می کند مسیر را که تبعیت از رهبری است را به آنها نشان دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۵۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود